Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:56:04 GMT

رییس جمهور به میاندوآب رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۹۰۵

رییس جمهور به میاندوآب رفت

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور در قالب بیست و یکمین سفر استانی خود دقایقی قبل وارد شهرستان میاندوآب در جنوب استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش ایران آنلاین، رییس جمهور و هیات همراه صبح جمعه در قالب سفر یکروزه وارد  استان آذربایجان غربی شد و ابتدا به شهرستان مرزی پیرانشهر رفت سپس دیداری با مردم مهاباد داشت و اکنون با استقبال مسوولان وارد میاندوآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور تا دقایقی دیگر با حضور در مصلی امام خمینی میاندوآب در نماز جمعه این شهرستان شرکت می‌کند.
آیت‌الله رویسی همچنین در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب با جمعی از فعالان اقتصادی دیدار می‌کند.
در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، وزرا و اعضای هیات دولت، آیت الله رئیسی را همراهی خواهند کرد و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور خواهند داشت.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.

چندتن از وزرا و دولتمردان از جمله وزیران کشور، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و برخی از معاونین رییس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

در این سفر همچنین طرح‌های مختلفی برای افتتاح در نظر گرفته شده است و برای برخی طرح‌ها نیز با تصمیم هیات دولت، اعتبار لازم برای اتمام آن در نظر گرفته خواهد شد. 

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر چهارمین سفر استانی آیت‌الله رییسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.


انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی رییس جمهور هیات دولت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

به گزارش مشرق، در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

رئیسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال «ریاض حسین پیرزاده» و « موداسیر تیپو» سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، رئیسی قرار است با نخست‌وزیر، رییس جمهور، رییس سنا و رییس مجلس ملی این کشور دیدار کند.

مقامات دو کشور درباره تقویت روابط دوجانبه، تجارت و همکاری در حوزه انرژی، کشاورزی و دیگر بخش‌ها گفت‌وگو کردند.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، طرفین همچنین قرار است درباره همکاری در زمینه مسائل جهانی و منطقه‌ای وهمکاری دوجانبه برای مقابله با تهدید مشترک تروریسم نیز رایزنی کنند.

پاکستان و ایران تصمیم گرفته‌اند یک منطقه اقتصادی ویژه مشترک با هدف تقویت اقتصاد دو کشور نیز ایجاد کنند.

منابع مطلب به ای‌آروای نیوز گفتند که کابینه دولت فدرال به امضای یکت تفاهم‌نامه همکاری با ایران در طی سفر رییس جمهور ایران به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان داده است و طرفین پیش‌نویس آن را نیز نهایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • نشست پیگیری مصوبات دورنخست سفر رییس جمهور به گیلان