Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:59:53 GMT

پیش‌بینی تولید ۹۰ هزار تن چغندرقند پاییزه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۹۰۷

پیش‌بینی تولید ۹۰ هزار تن چغندرقند پاییزه در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار قاسمی اظهار کرد: برداشت چغندرقند پاییزه در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه آغاز شده و امسال یک هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع مناطق گرمسیری شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین زیر کشت چغندرقند پاییزه قرار دارد.

وی افزود: برداشت چغندرقند پاییزه از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا ۱۰ تیرماه در استان کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برداشت چغندرقند در مناطق گرمسیری اندیشیده شده، تصریح کرد: ۲۲ دستگاه مکانیزه در عملیات برداشت چغندرقند در شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین مشغول فعالیت هستند.

قاسمی با اشاره به تولید ۵۳ هزار تن چغندرقند پاییزه طی سال گذشته، گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۹۰ هزار تن چغندرقند پاییزه برداشت و تحویل کارخانه‌های قند در استان کرمانشاه شود.

کد خبر 5494644

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جهادکشاورزی کرمانشاه محصولات کشاورزی کشت پاییزه چغندرقند بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک ویروس کرونا مشهد ایلام تعطیلی مدارس چغندرقند پاییزه برداشت چغندرقند استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید کلزا در استان تاکنون ۳۸ هزار  تن کلزا از کلزا کاران خوزستانی خریداری شده است.

عبدالرضا سید احمدی افزود: این میزان خرید نسبت به کل مجموع خرید کلزا در سال گذشته که بیش از ۳۱ هزار تن بوده است هفت هزار تن بیشتر می‌باشد.

وی با اشاره به برداشت محصول کلزا در استان ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۶۳ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

حدود ۲۰ درصد مواد غذایی کشور در استان خوزستان تولید می‌شو

استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید کلزا در کشور است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی