Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@22:45:46 GMT

اعمال رتبه بندی معلمان از اول شهریورماه ‌در فیش حقوقی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۹۶۸

اعمال رتبه بندی معلمان از اول شهریورماه ‌در فیش حقوقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف نوری صبح امروز در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای اداری بوکان شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافت

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اظهار داشت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری کردیم و این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود دولت سیزدهم بود که برجسته ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود

نوری تصریح کرد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچکترین مشکلی می توان اقدام کرد

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعا در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب طی ماه های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه‌بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ‌پراکنی‌ها نشان ندادند.

وی گفت: اعمال رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ان‌شاالله در ماه های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی در حوزه بیمه و دیگر مسائل خواهند شنید.

نوری عنوان کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ سالن  ورزشی درون مدرسه‌ای در این دولت به کلیه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آن‌ها نیز اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141169 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: بر اساس دستور اخیر رئیس‌ جمهور، ۲۰۰ خودرو جهت اختصاص به کتابخانه سیار در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه‌ای در این شهر برگزار شد، از وجود 3800‌ کتابخانه در کشور خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار کتابخانه مشارکتی و خصوصی و مابقی زیر نظر نهادها است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تعداد کتابخانه‌ها و دسترسی جزو 20 کشور برتر دنیا هستیم، گفت: در منطقه جایگاه اول، در آسیا جزو 5 کشور نخست و در جهان اسلام نیز وضعیت خوبی داریم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه در دنیا کنابخانه‌ها همچون در چین دولتی و در اروپا مردمی اداره می‌شود، تصریح کرد: در کشور خودمان نیز نهاد غیرعمومی دولتی هستیم تا بلکه بتوانیم از ظرفیت خیرین و مردم استفاده کنیم، کما انیکه اکنون نیز نقش ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: در این دولت بسیاری از پروژه‌ها و کتابخانه‌ها که از دولت قبل ناتمام مانده بود، تکمیل شد.

رمضانی "دسترسی آسان و برقراری عدالت فرهنگی" را شعار دولت خواند و بیان کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار یکی از زمینه‌های تحقق این هدف است، ابتدای دولت 26 کتابخانه سیار در کشور وجود داشت که اکنون به 50 کتابخانه رسیده است.

عضویت 10 میلیون نفر ایرانی در کتابخانه‌ها

وی با اشاره به اینکه 10 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو کتابخانه‌ها هستند، اما کمتر از 3 میلیون نفر تراکنش دارند، عنوان کرد: اخیرا بر اساس دستور رئیس‌ جمهور مقرر شده که 200 خودرو به این حوزه اضافه و بعد از تجهیز شدن، به صورت سیار در اختیار مردم قرار گیرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پیگیری اختصاص زنگ مطالعه ویژه دانش‌آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا به صورت منطقه‌ای و سپس به صورت کشوری اجرا خواهد شد، د این زنگ مهارت خواندن و سیر مطالعاتی دنبال می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 700 محفل در کشور در حال فعالیت است،بیان کرد: امکان دسترسی مردم به کتابخوانی بیشتر خواهد شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان با عنوان به اینکه  10 شهر استان فاقد کتابخانه است، یادآور شد: نهاد کتابخانه‌ها ردیف بودجه اعتباری برای احداث مکان ندارد که امیدواریم دستگاه‌های دیگر ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر