Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهارداشت: اگر انسان می‌خواهد به کمال رسد باید از مسیر تقوا به این مهم دست یابد. 
امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه از اولویتترین و مستحکم‌ترین راه‌ها برای رسیدن به جامعه‌ای سالم دست‌یافتن به تقوای الهی است افزود: یکی از مهمترین و اصلیترین مباحث امروز جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه در مولفه جمعیت سه موضوع دارای اهمیت است تصریح کرد: اولین موضوع موثر در جمعیت تشکیل زندگی و خانواده، مولفه دوم تحکیم  و استحکام خانواده و مولفه سوم تکثیر نسل است.
حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه کشوری که پیر شود مورد هجمه چپاولگران خواهد بود و نخبگانش کاهش پیدا خواهند کرد اظهاداشت: جامعه رو به پیری استقامتش کاهش پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال شعار سال را موضوعات اقتصادی تعیین کردند افزود: امروز روزنه‌هایی پیداست و البته جراحی بدون رنج نمی‌شود ولی اگر غده‌ای از بدن بخواهبم بیرون برود قطعا این جراحی لازم است.
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه دولت به نوعی در این مسیر  جراحی  اقتصادی منطقی عمل کرده است گفت:جراحی درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کرد،تاکی باید کالاهای اساسی ما را دیگران مصرف کنند و از این مملکت خارج شود.
وی با اشاره  به اینکه باید فرهنگ احتکار خانگی از ما دور شود تصریح کرد: اگر در خانه بیشتر از چند روز آذوقه پس انداز کرده باشید احتکار خانگی می‌شود.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل

دریافت 19 MB کد خبر 6081733

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان