Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه شهدای روحانی که در مصلای قدس قم درحال برپایی است،گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای کنگره شهدای روحانی درحال دنبال شدن است که یکی از آن‌ها تکریم خانواده‌های شهداست.

او از تهیه تابلو فرش شهدای روحانی و تقدیم آن به خانواده شهدا یاد کرد و گفت: نمایندگان ستاد کنگره شهدای روحانی در استان‌های مختلف در منازل شهدای روحانی حضور یافته و هدایایی را از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه شهدای روحانیت در مصلای قدس گفت: در این نمایشگاه آثار مرتبط با شهدای روحانی به نمایش گذاشته شده و سبک زندگی شهدا ترویج می‌شود.

او گفت: چهارشنبه هفته آینده هم‌زمان با چهارم خردادماه مراسم اصلی کنگره شهدای روحانی با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کنگره آغاز می‌شود و با سخنرانی رئیس جمهور ادامه خواهد یافت.

حاج صادقی با بیان اینکه معرفی سنگرنشینان خط مقدم دفاع از اسلام به‌عنوان هدف محوری کنگره شهدای روحانی دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین نقش‌های روحانیون در دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در کنگره شهدای روحانی یاد و خاطره ۱۴۹ شهید از شهدای اهل‌سنت، ۵۷ شهید از شهدای مشروطه، ۴۰ شهید از شهدای انقلاب، سه هزار و ۶۴۱ شهید از شهدای دفاع مقدس و ۱۵۱ شهید مدافع حرم و شهدای ترور گرامی داشته خواهد شد.

منبع:خبر بسیج

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهدای روحانی کنگره شهدای روحانی شهید از شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای خوزستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدا در واقع موهبتی بود که از طرف خداوند به خوزستان داده شد و چون ماهیت آن با اخلاص و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، شکوه و تجلی الهی یافت و موظف هستیم از این تلاش و مجاهدت قدردانی کنیم.

وی افزود: اگر ما هم از دست‌اندرکاران این کنگره که موجب شادی روح شهدای گرانقدر و رضایت خانواده‌های معظم شهدا شد، تشکر نمی‌کردیم بی شک اجر و پاداش آنها نزد خداوند متعال محفوظ بود که ارزش آن از هر چیزی بالاتر است.

حسینی محراب ادامه داد: خوزستان مرکز تشیع است که با خون شهدا عجین شده و این امر باید به رخ همگان کشیده می‌شد و در حقیقت این شهدا بودند که با نثار جان خود میهن اسلامی و انقلاب را صیانت کردند.

استاندار خوزستان گفت: هر زمانی که توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی فزونی یافته است یاد شهدا همه این نقشه‌های شوم را خنثی کرده که نمونه آن تفحص و کشف پیکر مطهر شهدای غواص بود که روحیه و انرژی عظیمی در سطح جامعه ایجاد کرد.

کد خبر 6063698

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است