Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:01:20 GMT

مشکلات حوزه آب خوی به رئیس جمهور منتقل می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۰۸۴

مشکلات حوزه آب خوی به رئیس جمهور منتقل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی ظهر جمعه در بازدید از مخازن در دست ساخت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و احصای مشکلات، امیدواریم با نگاه ویژه رئیس جمهور گام‌های جدی در این حوزه برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به وابسته بودن اقتصاد شهرستان خوی به کشاورزی برای تأمین آب اقدام به حفر بی رویه چاه کشاورزی شده که به همین دلیل دشت خوی دشت ممنوعه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل نجف زاده یادآور شد: برای رفع مشکل آب این شهرستان ۲ استراتژی وجود دارد که یکی از آنها انتقال آب شرب از سد آغچای و دیگری احداث و انتقال آب از سد الند است.

وی اظهار امیدواری کرد دولت در جلسه امروز هیأت دولت برنامه خود برای تأمین آب شرب شهرستان خوی را اعلام کند تا یکی از مشکلات اساسی مردم این منطقه رفع شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز با اشاره به اینکه نیاز آبی شهرستان ۳۵۰ هزار نفری خوی از منابع زیر زمینی تأمین می‌شود، گفت: تأمین آب این شهرستان از ۱۰۰ حلقه چاه و ۶۰ دهنه چشمه تأمین می‌شود که این منبع جوابگو نیست.

یدالله سلطانی افزود: این شهر نیازمند تأمین آب پایدار از سد آغچای است که امیدواریم این مشکل به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: شهر خوی دارای ۹۰ هزار مشترک است که برای هر مشترک باید یک مترمکعب مخزن ذخیره داشته باشیم که در شهر خوی کمبود ۵۵ هزار متر مکعبی مخزن ذخیره داریم.

سلطانی با اشاره به پایین آمدن سطح آب‌های ایستابی شهرستان خوی اضافه کرد: با پایین آمدن سطح آب ایستابی کیفیت آب شرب نیز کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 5494685

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی آب شرب بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک ویروس کرونا مشهد ایلام تعطیلی مدارس شهرستان خوی تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند