Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا نوراحمد هاشمزهی در نشست روسای اتحادیه های صنفی خاش با امام جمعه این شهرستان بیان کرد: اصناف از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان در کنار ملت بزرگ و مومن و انقلابی ایران بوده و هم اینک در کنار دولت مردمی توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از اقدامات و سیاست های مهم دولت سیزدهم بوده که موفقیت های آن به همراهی تام اقشار جامعه وابسته است و در این مسیر اصناف خاش با دولت همسو بوده و نیازهای مردم را تامین خواهند کرد.
هاشمزهی ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این بوده که در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به اقشار آسیب پذیر جامعه آسیبی وارد نشود و کالاها با آسانی و کیفیت مطلوبی به سفره مردم به ویژه دهک‌های کم‌درآمد برسد.
وی افزود: دولت و در راس آن آیت الله رئیسی رییس جمهور کشورمان دشواری های این اقدام جهادی و بزرگ را پذیرفته و در آغاز این طرح نارضایتی ها و ابهام‌هایی وجود داشته، ولی مردم ما با هوشیاری کامل در کنار دولت قرار گرفتند و در دولت نیز تمام تلاشها بر این است که نیازهای مردم تامین و به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه فشار وارد نشود و قطعا با محتکران و گران فروشان برخورد خواهیم کرد.
هاشمزهی اظهار داشت: برای مقابله با تخلفات صنفی اهرم های فشار وجود دارد و جریمه ها چند برابر شده و تنها در مبحث عدم درج قیمت که سابق بر این ۸۵ هزار تومان بوده به تعزیرات این اجازه داده شده جریمه را به ۱۰ میلیون تومان افزایش دهد، بنابراین تشدید برنامه های نظارتی و پایش مستمر بازار و کنترل قیمت ها مورد توجه دولت و اعضای ستاد تنظیم بازار است.
امام جمعه خاش نیز گفت: اقشار مختلف مردم و بویژه علما و امامان جمعه و جماعات و هیات های مذهبی از برنامه بزرگ اقتصادی دولت حمایت و پشتیبانی لازم را به عمل می آورند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: دشمنان اسلام و کشور از سالهای شکل گیری انقلاب تاکنون علیه ملت بزرگ ما صف آرایی کرده اند، بنابراین همه ما موظف هستیم همانگونه که تاکنون با توطئه های دشمنان مقابله کرده ایم اکنون نیز در کنار دولت و در راستای سیاست های نظام اسلامی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و نجات کشور از دشواری های اقتصادی و تنگی معیشت مردم تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: همه علما و صاحبان تریبون و خطیبان نمازهای جمعه وظیفه توجیه مردم را بر عهده گرفته و در راستای اهداف جهاد تبیین واقعیت های انقلاب اسلامی رابرای مردم روشنگری و تبیین می کنند.
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش هدفمندی یارانه سیستان و بلوچستان خاش هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر

عباس رضاییان‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی سلامت، گفت: مردمی‌سازی سلامت یک ضرورت انکارناپذیر برای ارتقای سلامت جامعه و دستیابی به توسعه پایدار است و با مشارکت فعال مردم در برنامه‌های سلامت، می‌توان به جامعه‌ای سالم‌تر، عادلانه‌تر و پویاتر دست یافت.

او با بیان اینکه سلامت به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی در توسعه جوامع بشری و از مهم‌ترین وظایف حاکمیت، همواره ارزشمند است، ادامه داد: تقویت و ارتقای سلامت موجب رشد و بالندگی جامعه در ابعاد مختلف می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر مشارکت و همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های در هفته ملی سلامت تاکید کرد و سلامتی را یکی از محور‌های توسعه پایدار دانست.

رضاییان‌زاده ادامه داد: مردمی‌سازی سلامت می‌تواند به گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار، همچنین افزایش دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به این خدمات یاری رساند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: مشارکت مردم در برنامه‌های سلامت، حس تعلق و مسئولیت آنها را در قبال سلامت خود و جامعه افزایش می‌دهد و منجر به افزایش رضایت آنها از خدمات ارائه شده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر