Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:20:52 GMT

صبر مردم پیش‌بینی‌ها را بهم ریخت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۱۴۱

صبر مردم پیش‌بینی‌ها را بهم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: درود بر شرف، عزت، صبر و شکیبایی این مردم بزرگ که برخلاف پیش‌بینی‌های بعضی مخالفین داخلی و تلاش عوامل بیرونی مرتب سعی می‌کردند به جهت تصمیم و اقدام اصلاحی اقتصادی دولت فضای جامعه را با انتشار اخبار و فیلم‌های غیرواقعی ملتهب نشان دهند که موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه برازجان افزود: برنامه اصلاحیه اقتصادی دولت که بارها توسط مسؤولین اعلام شده این است که پرداخت یارانه‌های حمایتی یا همان ارز ۴۲۰۰ تومانی که تاکنون به واردکنندگان کالاهای اساسی پرداخت می‌شده از این به بعد این یارانه‌ها مستقیماً به دست خود مردم و مصرف‌کنندگان نهایی برسد.

وی ادامه داد:  این طرح  به نفع محرومین و مستضعفین است؛ این طرح ضد فساد، ضد دزدی، ضد قاچاق و در راستای اجرای عدالت و کاهش فاصله طبقاتی است.

مصلح به مناسبت ۳۰ اردیبهشت روز جمعیت و فرزند آوری بیان کرد:  ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا، پویایی، بالندگی، و جوانی جمعیت، رفع کردن موانع ازدواج است.

خطیب نمازجمعه برازجان عنوان کرد: جمعیت همواره یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت دولت‌ها به شمار می‌رود؛ جمهوری اسلامی ایران با بحران جمعیت روبرو شده که این در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است و می‌تواند قدرت ملی کشور آثار منفی بگذارد.

امام جمعه برازحان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر تیر خلاصی بر صحنه گردانان جنگ تحمیلی علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران بود؛ تمام عملیات‌های دفاع مقدس معطر به عطر شهدا بود، اما فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس فراتر از سایر عملیات‌ها بود.

مصلح خاطرنشان کرد: در این عملیات تمام خواب‌هایی را که دشمنان برای انقلاب نوپای اسلامی ایران دیده بودند به کابوس دشمنان تبدیل شد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: مردم صبر حجت الاسلام مصلح برازجان نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت