Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:47:49 GMT

وزش باد شدید در راه تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۲۲۱

وزش باد شدید در راه تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان و در روز شنبه(۳۱ اردیبهشت) گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای شنبه(۳۱ اردیبهشت) و دوشنبه( ۲ خرداد) گاهی نفوذ و گسترش گرد وغبار انتقالی از غرب کشور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آسمان تهران نیز فردا (۳۱ اردیبهشت‌) صاف تا قسمتی ابری همره با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (اول خرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز پنجشبه (۳۰ فروردین ) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا؛ رگبار باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • تهران بارانی می شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • رگبار باران در شمال تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
  • رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما