Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه انسان مومن هیچگاه از تکلیف فرار نمی‌کند، عنوان کرد: متقین و مومنین همیشه در عرصه جهاد پیشگام هستند و حتی اگر برایشان امکان حضور در جبهه علیه باطل نباشد، گریان و محزون‌ هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یکی از مصادیق بارز استقامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قم با اشاره برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در قم، اظهار کرد: شهدای روحانیت نه فقط در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین بلکه در عرصه رزم نیز حضور پیدا کردند و با تأسی به سیدالشهداء (ع) فی سبیل‌الله جان خودشان را فدا کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) در هفته پیش‌رو بیان کرد: شخصیت این امام همام، به اندازه‌ای جامع و برجسته است که به جز عالمان شیعه، علما و عرفای سنی نیز توجه ویژه‌ای به ایشان دارند.

سعیدی تأکید کرد: برای عبور از مشکلات کشور، باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی و مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده و نمی‌شود یکباره برطرف شود، تصریح کرد: کسانی که مدعی هستند می‌توانند در مدت زمان بسیاری کوتاهی تمام مشکلات را حل کنند، دروغ می‌گویند؛ برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، باید با توجه به رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری، گام‌های اساسی برداشته شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: یکی از گام‌های اساسی و قاطع آن است که دولت محترم به کمک سایر قوا باید رانت‌خواری را در کشور از بین ببرند.

وی ابراز کرد: میزان قاچاق و نوع آن در کشور افزایش پیدا کرده و آسیب فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است که بایستی تمهیدات لازم برای رفع این تهدید دنبال شود.

امام جمعه قم خواستار شد: مردم ما باید کاملا به هوش باشند و ردپای دشمنان را در این آشوب‌ها مشاهده کنند چرا که دشمنان همیشه از این آشوب‌ها از یک سو برای ضربه زدن به نظام و از سوی دیگر در مذاکرات برای امتیازگیری استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی کشور نماز جمعه قم آیت الله سعیدی کنگره ملی شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)

 آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

 ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه (س) سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن تکمیل و نهایی شده و با توجه به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کار‌های مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجراست و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

 برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

 همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود، در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود
  • دشمن اذعان دارد که گنبد آهنین شکسته شد
  • پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی لازم بود
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه