Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار حسین زارع کمالی روز جمعه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در جمع مردم یزد افزود: هویت‌زدایی و تضعیف اعتماد مردم و جوانان به انقلاب اسلامی به شدت توسط دشمنان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمنان در قالب تولید در فضای مجازی جزو ماموریتی که در عصر کنونی علیه نظام و جامعه اسلامی ما صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: دشمنان که در عرصه نظامی دچار شکست هستند وارد جنگ شناختی شده و می‌خواهد با تهدید نرم اعتمادزدایی کند.

زارع کمالی گفت: هجمه گسترده دشمنان به ارزش‌های معنوی و انقلابی با هدف ضربه‌زدن به افکار مردم و جوانان را باید با جهاد تبیین خنثی کرد.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین ماموریت همه دلسوزان نظام است که برای تبیین اهداف نظام و توطئه‌های فرهنگی دشمنان وارد میدان شده و رسالت خود را انجام دهند.

این مسئول به اهمیت ترویج اررزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس  در کشور اشاره کرد و گفت: باید  فرهنگ ایثار و مقاومت به عنوان جهاد تبیین گسترش یابد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

   

برچسب‌ها خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مراد بکی، امروز در برگزاری مراسم رژه روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش و روز قهرمان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ نیروی زمینی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام خمینی (ره)، با توجه به درک و شناخت عمیق خود از ارتش روز ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره)، با این ابتکار نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر کردند، عنوان کرد: این پیر فرزانه با این کار از ارتش حمایت کردند.

مراد بکی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف همچنین در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش بسیجیان، سپاه پاسداران و سایر ارکان این نظام، جنگید و از نظام پاسداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش همواره در همه زمان‌ها و در عرصه‌های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، اضافه کرد: حضور ارتش در حیات خلوت صهیونیست و آمریکا و… در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار این مرز و بوم را نشان می‌دهد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان تصریح کرد: نیروی زمینی جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری و با دلیر مردی ارتشیان در اوج قدرت است و جهت صیانت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، ذره‌ای عقب نشینی نکرده است.

مراد بکی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق و پیروزی ایران اسلامی، عنوان کرد: این وعده صادق‌ها تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام بوده و به دشمنان اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی نه برای شروع جنگ و حمله بلکه برای ایجاد صلح و ایجاد آرامش در منطقه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بخواهد تعدی کند، البته به دشمن ضربه می زنیم، افزود: ضمن آنکه این را دشمنان اسلام بدانند که تا آخرین نفس‌هایمان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و تا آخرین قطره‌های خون خود پای این نظام و حراست از مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6081258

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت