Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:19:58 GMT

اشتغال، یارانه و تولید، عرصه کار جهادی مدیران است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۲۷۳

اشتغال، یارانه و تولید، عرصه کار جهادی مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: کشور در وضعیت نبرد اقتصادی با کشورهای خارجی قرار دارد از این رو باید تمامی آحاد جامعه در کنار هم قرار گرفته و زمینه پیروزی در این نبرد را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدیران و مردم باید در کنار هم جهاد کنند و اصلاح یارانه‌ها از جمله جهادهای کبری است که باید همگی در کنار هم نسبت به اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای ساخت آینده‌ای بهتر اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز در خصوص عرصه جنگ فرهنگی نیز یادآور شد: جهاد پیگیری که در جامعه لازم است جهاد فرهنگی است این در حالی است که دشمنان برای اینکه ملت را مأیوس کنند در تلاش اند تا با تزریق خرده فرهنگ‌های غربی به جای فرهنگ کلان ایرانی اسلامی نسل آینده را نسلی بی فرهنگ کنند از این رو باید نسبت به تدوین برنامه‌های فرهنگی اقدام کرد و اجازه نداد اسنادی نظیر سند ٢٠٣٠ در آموزش و پرورش اجرایی گردد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه عرصه نبرد اقتصادی در اختیار دولت است و امید است که در راهی که شروع کرده موفق عمل کند، افزود: مردم هم همراهی کردند و مثل همیشه از مردم باید تشکر کنیم اما مدیران باید با جدیت و کار جهادی اصلاح یارانه‌ها، تولید و اشتغالزایی را دنبال کنند همه باید برای تولید دانش‌بنیان آستین همت بالا بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های اعتقادی نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: هر عضو جامعه دو وظیفه مراقبه فردی و اجتماعی داشته و باید براساس وظایفی که به وی برای قانون ارائه شده است در جامعه نقش آفرین و اثر گذار باشد

وی ادامه داد: روحانیت و اعضای دانشگاه به عنوان افرادی که اهل دانش اند به وظیفه خود عمل کنند جامعه به سوی اصلاح حرکت می‌کند اما اگر نکرد جامعه به سمت انزوا می‌رود ولو اینکه دیگران کارهای بسیاری کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه زهد و نصیحت وظیفه دانشمندان و علما است، افزود: زهد مقدمه نصیحت است و نباید به دنبال گرفتن امتیاز از مدیران و مسئولان باشد، اهل دانش در پیشانی کارشان نوشته شده که اهل زهد باشد و بدون زهد نمی‌تواند نقش اجتماعی‌اش را ایفا کند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب و لزوم جامعه‌پردازی اسلامی استادان و دانشمندان بدانند که علم وسیله دنیا نیست، بیان کرد: دانش با دنیاطلبی جمع نمی‌شود، نقش اجتماعی استاد، عالم، حوزوی و دانشگاهی با دنیاطلبی ایفا نمی‌شود و اگر زهد آمد نصیحتش نیز کارساز می‌شود.

کد خبر 5494701

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شیراز خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد گرد و خاک ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سیدحیدر محمدی، به مناسبت روز آزمایشگاهیان، آمده است: سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است.

بی شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی، تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سرافراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای درد مندان محقق گردد.

به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور و همچنین کسانی که حرفه شأن علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم.

کد خبر 6080921 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال
  • مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس ۱۴۰۳
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است