Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:23:38 GMT

آقای رئیس جمهور سرطان خون دارد؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۲۸۸

آقای رئیس جمهور سرطان خون دارد؟!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

آقای رئیس جمهور سرطان خون دارد؟!


سلبریتی های هالیوودی و ماجرای زخم هایی که از گذشته به یادگار دارند


مشکلات ازدواج با مردی که بچه دار نمی‌شود


انیمه‌های نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


جزئیاتی از گروگانگیری یک فرد ۶۷ ساله در داراب
خالکوبی و زخم‌های عجیب روی صورت یک اوباش


عکسی تاریخی از لحظه ترورِ یک رهبر سیاسی


بی‌ام‌و با ۴۲۰۰۰ دلار چه خودرویی ارائه می‌دهد؟
تفاوت باورنکردنیِ نرخ تورم در ایران و عربستان


بازیگران مهندس سینمای ایران را بشناسید


چطور می‌توانید به یارانه همسرتان اضافه شوید؟

خبر نگران‌کننده درباره سومین توله‌یوز ایران


برکناری یک مدیرکل بابت فاجعه کشتار ایلام
یک صفحه اینستاگرامی تاثیرگذار مذهبی بسته شد


خون علی دایی از شرایط مملکت به جوش آمد


تصویر باورنکردنی از دو ایرانی در جشنواره کن


پدیده باشکوه ابرماه خونین در ترکیه


شاخ به شاخ نیسان و پژو


شیوه جدید کلاهبرداری از مردم لو رفت
مردم این ماده غذایی را جایگزین مرغ کردند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران شیوه های کلاهبرداری هالیوود سرطان خون یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، پیش از ظهر امروز جمعه در اجتماع نمازگزاران شهرستان دامغان، با بیان اینکه مردم دامغان به برخورداری از میراث کهن، تمدن درخشان، فرهنگ متعالی، ایمان و علم مشهور هستند، تاریخ این دیار را گواه دینمداری و دلدادگی این مردم به خداوند دانست.

رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار خود با یک خانواده شهید و با تمجید از روحیه والای مادر این شهید گرانقدر که با وجود تقدیم عزیزترین دارایی خود در راه انقلاب، همچنان آماده فداکاری در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: این روحیه ایثار و فداکاری پیروزی نهایی را برای ما به ارمغان می‌آورد؛ لذا مهمترین وظیفه و مسئولیت مشترک همه ما صیانت از این فرهنگ و روحیه و تلاش برای ارتقای آن است.

رئیسی با تاکید بر اهمیت توسعه کشور و استفاده از همه ابزار‌ها و امکانات در این زمینه اظهار داشت: توسعه کشور با حفظ فرهنگ ایرانی-اسلامی موجود در کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن هیچ جای نگرانی ندارد و باید با تکیه بر فرهنگ بومی مسیر پیشرفت کشور را طی کنیم.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی امام جمعه دامغان از جمله نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان تصریح کرد: میزبانی از جمع زیادی از زائران امام رئوف در طول تاریخ یکی از بزرگترین افتخارات مردم دامغان بوده و لذا برای تامین نیازمندی‌های این شهرستان باید علاوه بر جمعیت خود دامغان جمعیت زائران و مسافران را نیز در نظر گرفت. تاسیس دانشکده علوم پزشکی در دامغان می‌تواند نیرو‌های متخصص لازم برای شهرستان و اطراف را تربیت و تامین کند.

رئیسی همچنین به مشکل آب اشاره و خاطرنشان کرد: دولت مردمی از ابتدای آغاز به کار با ناترازی‌های گسترده در زمینه تامین آب، برق، گاز، مسکن، اشتغال و مسائل مختلف از جمله شیوع کرونا و تلفات روزانه بالای ۷۰۰ نفر در کشور مواجه بود که به فضل خدا و با تکیه بر جوانان کشور توانستیم وضعیت را متفاوت کنیم. دشمن به دنبال توقف رشد و تولید کشور و ایجاد نارضایتی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بود، اما با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» و کمک مردم توانستیم در سه سال گذشته رشد اقتصادی را که در طول دهه ۹۰ به طور متوسط زیر ۱ درصد بود به ۴ تا حدود ۶ درصد برسانیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به بازگشت حدود ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید، گفت: جنگ امروز جنگ اراده‌هاست؛ دشمن نمی‌خواهد ملت ایران پیشرفت کند، اما ملت ایران اراده کرده که در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، معدنی، کشاورزی رشد کند و اراده این ملت تاکنون بر اراده دشمن پیروز شده و بعد از این نیز پیروز خواهد شد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، افزود: دشمنان می‌خواستند در جامعه ما اختلاف‌افکنی کنند، اما این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توانِ نیرو‌های مسلح ما شد، هم نشان دهنده اراده پولادین ملت ما و رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا و هم یکی از جلوه‌های وحدت‌آفرین و انسجام‌بخش به کشور شد. امروز همه گروه‌ها، جناح‌ها، جریان‌های سیاسی متحد و متفق هستند که این اقدام، اقدامی ضروری، لازم، وحدت‌بخش و مایه افتخار و اقتدار برای کشور بزرگ ما بود.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به رفع بخشی از مشکلات تامین آب بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعت استان اظهار داشت: رفع مشکلات آب شهرستان‌های شاهرود و دامغان نیز با دست توانای خود شما و با همت خدمتگزاران شما در دولت به زودی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد