Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:10:20 GMT

امام جمعه کرمانشاه: جمعیت اعتبار و قدرت به کشور می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۳۱۱

امام جمعه کرمانشاه: جمعیت اعتبار و قدرت به کشور می‌دهد

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه افزود: ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت است. مادرها و پدرها باید راجع به مسئله جمعیت کوشا باشند.

وی اظهار داشت: مسوولین و مقام معظم رهبری نیز دائما در این رابطه تاکید می‌کنند. اگر روند فرزندآوری کشور این‌گونه پیش برود جمعیت کشور رو به پیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: همه مردم باتوجه به وضعیت موجود کشور، باید در زمینه مصرف آب، برق و گاز صرفه‌جویی کنند.

وی اول خرداد را روز بزرگداشت ملاصدرا دانست و گفت: ملاصدرا نه تنها به مسلمانان بلکه به کل بشریت تعلق دارد و باید قدر این‌گونه افراد را بخوبی بدانیم.

آیت الله علما، روز معدن را دیگر مناسبت اول خرداد عنوان کرد و افزود: باید از خام فروشی مواد معدنی دست بکشیم. ایران یکی از مراکز معادن بزرگ دنیا است و باید به این مساله توجه ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه به سوم خرداد سالروز عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این روز، بازپس گیری خرمشهر است، خرمشهر در زمان اسارت مانند یک دژ بود و بازپس‌گیری آن دشوار بود لذا براساس گفته‌های امام خمینی (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: مشکلات و سختی ها از ابتدای اسلام وجود داشته است. رسول خدا ۲۳ سال پیامبر بود و بیش از ۷۰ جنگ داشت. این مقاومت و این سختی هاست که امروز جمهوری اسلامی ایران را در دنیا مطرح کرده است.  

وی در پایان عنوان کرد: براساس گفته امام خمینی (ره) ما با عراق در خرمشهر نجنگیدیم بلکه با استکبار جهانی جنگیدیم.

برچسب‌ها قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امام جمعه کرمانشاه جنگ تحمیلی مصطفی علماء آزادسازی خرمشهر کرمانشاه ناباروری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امام جمعه کرمانشاه جنگ تحمیلی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امام جمعه کرمانشاه جنگ تحمیلی مصطفی علماء آزادسازی خرمشهر کرمانشاه ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه مخزن ۲ هزار متر مکعبی امام حسن اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته اعتبار لازم برای تسریع در روند انجام این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار دیلم بیان کرد: پروژه ۲ هزار متر مکعبی بخش امام حسن تعداد یک شهر و پنج روستا را پوشش می‌دهد که شامل ۳۴۶ خانوار می‌شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه همزمان با هفته دولت سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفته که مدت زمان این طرح ۱۲ ماه پیش بینی شده است.

همچنین اعتبار این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است و منبع تأمین آب آن سد کوثر است.

کد خبر 6085626

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری