Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش آثار سینمای دفاع مقدس را در هفته سینمای «مقاومت و پایداری» نمایش می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته پیش رو شبکه نمایش، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مرور فیلم‌های مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می‌پردازد.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 31 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه پخش خواهند شد: «فصل نرگس»، «لکنت»، «جاده»، «کلاه سبزها»، «تپه آدم برفی»، «اینجا خانه من است» و «چ» نام فیلم‌های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 19:

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سفر به تاریخ»، «پزشک زبردست»، «رکسان»، «بقایای روز»، «برادران باد» و «پرواز جی ال 50».

ساعت 21:

همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند. اما مقاومت جانانه مردم جان بر کف‌مان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمین‌گیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی‌ها در چهارم آبان سال 59 خرمشهر سقوط کرد.

پس از 575 روز و در سوم خرداد سال 61 و طی عملیات بیت‌المقدس پس از جانفشانی‌های بسیار، خرمشهر دوباره آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم‌های «سینمای مقاومت و پایداری» بپردازد. فیلم‌های منتخب این هفته در ساعت 21 به ترتیب روز پخش، از شنبه 31 اردیبهشت تا جمعه 6 خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب‌ها»، «کانی مانگا»، «روز سوم»، «ویلایی‌ها»، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه».

ساعت 23:

فیلم‌های ساعت 23 شبکه نمایش شامل این فیلم هاست: «خاک»، «دروازه بان»، «انتقام»، «او را به دام بیانداز»، «زندانیان»، «هریت» و «خلبان».

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتش 5 نفره»، «ستارگان زندان» «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «پسران خیابان پال»، «جاگرنات» و «دو جریب زمین» هستند.

رقابت برای پربیننده‌ شدن در تلویزیون/ خوشنام جایِ «نجلا» را گرفتمزیّت ساخت سریال اپیزودیک با نگاهی به «تازه وارد» تلویزیون/ مخاطب وقت دیدن سریالِ خطّی ندارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرمشهر سینمای ایران فیلم شبکه نمایش خرمشهر سینمای ایران فیلم شبکه نمایش شبکه نمایش فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد

آب اردیبهشت ، خیابان داوودی و بلوار یادمانها در این شهرستان قطع شد.

محمد عبادیان راد مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال ، آب شرب اعلام کرد و گفت : ساعت ۱۷ پایان این قطعی آب خواهد بود.

به گفته او پرسنل عملیاتی آبفای خرمشهر تلاش خواهند کرد تا ساعت قطعی و افت فشار  آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم