Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:40:35 GMT

خسارتی از زلزله «سرجنگل» سیستان و بلوچستان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۳۲۴

خسارتی از زلزله «سرجنگل» سیستان و بلوچستان گزارش نشده است

علیرضا شهرکی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این زمین لرزه در ساعت ۱۳ و ۶ دقیقه ظهر جمعه و با بزرگی ۳.۷ ریشتر، حوالی منطقه سجنگل استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه پس از این اتفاق تیم‌های ارزیاب بلافاصله به منطقه اعزام شدند، افزود: بر اساس گزارش مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق ۱۶ کیلومتری عمق زمین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون تلفاتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، تصریح کرد: پس از بررسی‌های تکمیلی در صورت بروز هرگونه خسارت اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین زمین‌لرزه دیگری با قدرت ۳.۵ ریشتر در ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در عمق ۱۶ کیلومتری زمین در این منطقه به وقوع پیوست.

کد خبر 5494714

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان علیرضا شهرکی موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرد و خاک ویروس کرونا ایلام تعطیلی مدارس زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۰۰:۲۹:۵۰ بامداد روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۱۶ درجه عرض شمالی و ۵۹.۳۹ درجه طول شرقی ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته