Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان به ۳۰ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت اشاره کرد و افزود: امام مسلمین دلسوزانه نسبت به افزایش جمعیت در کشور تاکید کرده اند.

وی با بیان اینکه پیرشدن جمعیت ایران خوشحالی دشمنان را به دنبال دارد، اظهار داشت: در اسرائیل شهروندان موظف به داشتن حداقل چهار فرزند هستند درحالیکه در ایران جمعیت رو به کهنسالی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سال ۹۲ آژیر خطر جمعیت در ایران به صدا درآمد و سقط جنین ها نیز برنامه ای از برنامه های دشمنان است.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: از دیگر خطرات کهنسال شدن جمعیت کشور کمبود نیروی کار جوان و توانمند است و این درحالی است که در روستاها بسیاری از کشاورزان سالخورده شده و تا چند سال محدود توانایی انجام کار را دارند.

وی ادامه داد: در مقطعی در کشور نیروی کار خارجی داشتیم و این موجب تضعیف قدرت دفاعی نیز می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: وجود قدرت دفاعی در کشور با حضور جوانان محقق خواهد شد که نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: در زنجان با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۵۳۵ جوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی به وقایع سیاسی اول خرداد ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: محاصره‏ اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به ‏وسیله‏ آمریکا در این روز انجام شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، لطمه‏ بزرگی به حیثیت استکباری آمریکا وارد آورد که اقدام به بلوکه کردن دارایی‏ های ایران، قطع روابط سیاسی و نظامی، تبلیغاتی و حربه‏ تحریم اقتصادی کردند.

حجت الاسلام خاتمی سوم خرداد را سالروز فتح خرمشهر بیان کرد و اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس عظیم ترین حرکت فتح خرمشهر بود که باید به عنوان الگو ماندگار باشد.

وی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ را سالروز وفات علم ربانی آیت اله بهجت عنوان کرد و افزود: وفات بزرگترین معلم اخلاق آیت اله فاطمی نیا را تسلیت می گویم.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور زاد و ولد زنجان نماینده ولی فقیه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور زاد و ولد زنجان ستاد اقامه نماز کشور زاد و ولد زنجان نماینده ولی فقیه زنجان نماینده ولی فقیه امام جمعه زنجان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مؤلفه مهم ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد و این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی افزود: چشمان بیدار سربازان ارتش، سپاه و فراجا امنیت امروز کشور را رقم زده است و زمانی که این دلیرمردان در عرصه صیانت از مرزها در محل خدمت هستند ۸۰ میلیون ایرانی در خانه‌های خود با آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار زنجان افزود: امروز به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان افزود: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

محمدعلی بیرانوند فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

کد خبر 745356

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی