Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:25:16 GMT

توجه به زیرساخت های آذربایجان غربی مورد توجه دولت باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۳۷۷

توجه به زیرساخت های آذربایجان غربی مورد توجه دولت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدری زاد ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت‌های فراوانی از جمله کشاورزی، معادن، گردشگری به واسطه طبیعت زیبا و منحصر به فرد دارد، افزود: متأسفانه زیر ساخت‌های توسعه‌ای در استان کمتر مورد توجه قرارگرفته و یکی از مطالبات مردم استان از رئیس جمهور و هیأت دولت بهبود این زیرساخت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: می‌طلبد به واسطه ظرفیت‌های فراوان این استان با تقویت زیرساخت‌های توسعه توسط دولت زمینه رونق اقتصادی در منطقه فراهم شود تا بخشی از مشکلات مردم استان نیز مرتفع شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با اشاره به مجاهدت‌های فراوان مردم آذربایجان غربی در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: این استان بهای سنگینی در پشتیبانی از انقلاب و نظام پرداخته و همچنان نیز شهدایی را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفاظت از کشور تقدیم می‌کند.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به سالگرد ارتحال حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی گفت: یاد و نام این مجاهد نستوه آذربایجان باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که رشادتهای فراوانی در مقابله با معاندان در دوران انقلاب نشان داده است.

وی با اشاره به توان نظامی و قدرت ایران در منطقه و رعب و وحشت دشمنان از توان ایران، خاطرنشان کرد: تمام کشورهای بزرگ دنیا از توانمندی‌های ایران اسلامی می‌ترسند.

کد خبر 5494725

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت ارومیه بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرد و خاک ویروس کرونا ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    همزمان با حمایت های مردم در سراسر کشور، آحاد مختلف مردم شهید پرور ارومیه و شهرستانهای استان در قالب راهپیمایی و تجمع بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران و همچنین با سر دادن شعارهای"مرگ بر اسرائیل" و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق بیان و اعلام کردند عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و اگر رژیم جعلی اسرائیل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد.

این راهپیمایی ضد صهیونیستی و قدردانی از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران با تلاش های گروه‌های خبری همزمان از شبکه استانی آذربایجان غربی و شبکه‌های سراسری خبر 1و2 منعکس شد.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی