Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور با قدردانی از مشارکت مردم در اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها گفت: هر تصمیم و اقدامی، هر قدر هم که کارشناسانه باشد، اگر با همراهی مردم توام نشود، موفق و کارگشا نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع مردم مهاباد اظهار کرد: در اقدامات اقتصادی دولت همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم باعث شد تا گام‌های بلندی در جهت رشد اقتصادی در کشور برداشته شود که امیدوارم با تداوم این حمایت از سوی مردم بتوان به رشد اقتصادی هشت درصد دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنای دولت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور به ویژه برای تولیدکنندگان است و در این راستا شبانه روزی در تلاش است تا این مشکلات را رفع کند.

رییس جمهور انتظارات مردم در حوزه‌های مختلف را کاملا برحق عنوان کرد و گفت: مساله اشتغال هم اینک در کشور از دغدغه‌های مردم به شمار رفته و آنها را رنج می‌دهد که همه سعی و تلاش دولت رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت وحدت در کشور اشاره کرد و افزود: رمز توسعه یافتگی و رفع مشکلات جامعه، وحدت و انسجام ملی است زیرا اختلاف فرصت‌ها را می‌گیرد و انسجام و اتحاد زمینه‌های لازم برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فرام می‌سازد.  

آیت الله رئیسی آذربایجان غربی را جلوه‌ای از وحدت دانست و ادامه داد: در این استان مردم با اقوام و مذاهب و گویش‌های مختلف با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی همچنین با تاکید بر امنیت موجود در کشور اظهار کرد: امروزه به برکت نیروهای مسلح امنیت و آرامشی پایدار در کشورمان حاکم است که باید از این حیث شکرگزار خداوند باشیم.

رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.

آیت الله رییسی پیش از حضور در مهاباد به شهرستان مرزی پیرانشهر سفر کرد و ضمن بازدید از سد کانی سیب، وضعیت بازارچه‌های مرزی و روند صادرات کالا را در این منطقه نیز مورد بازدید قرار داد.  

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر، چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشارکت مهاباد عادلانه سازی یارانه ها رییس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند بود.
محمد باسره افزود: در این مدت با مشارکت مراکز نیکوکاری، هئیت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیران و مردم نیک اندیش استان در قالب پخت و توزیع غذای گرم، راه‌اندازی میز‌های افطاری ساده و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در میناب
وی گفت: کمیته امداد استان با همکاری و همراهی آحاد جامعه، تعداد ۲۰۷ آشپزخانه اطعام مهدوی را در طول ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد که در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار دست غذای گرم طبخ و بیش از یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده آماده‌سازی و بین نیازمندان توزیع کردند.
مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷*، در یاری‌رسانی به نیازمندان واقعی استان مشارکت کرده و همراه این نهاد باشند.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • درآمدی بر حکمرانی مردمی؛ مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • «جهش تولید» باطل السحر مشکلات اقتصادی است
  • اعلام نگرانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از سیاست‌های پولی و ارزی دولت/برخی مشکلات اقتصادی به آمریکا ربطی ندارد