Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر اقدامی بسیار بزرگ و فتح ارزش‌ها و باورها و اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت بود.

وی اظهار داشت: علاوه برخرمشهر که ۸۰ کشور دنیا دشمن بعثی را برای تصرف آن حمایت می کردند، دزفول نیز مورد بیشترین حملات هوایی و زمینی دشمن بعثی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشوق های لازم برای افزایش جمعیت و فرزندآوری بیان کرد: سیاست‌هایی درگذشته اعمال شد که منجر به کاهش جمعیت شده که امیدواریم با برنامه های تشویقی جدید دولت سیزدهم شاهد افزایش جمعیت درآینده باشیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز غنی سازی مصرف و سالروز محاصره اقتصادی اضافه کرد: دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتن تا با تحریم اقتصادی مردم را نسبت به نظام و ارمان‌های انقلاب بدبین کنند، اما ملت با تمام سختی‌ها مقاومت کردند و تحسین دنیا را به همراه دارد.

وی ادامه داد: باید قناعت در مصرف و  تلاش در تولید و مصرف کالای داخلی را تقویت کرده و دولت را که قصد دارد اقتصاد بیمار را جراحی نماید، حمایت کرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: افرادی ناآگاه  با تحریک دشمنان داخلی بی نظمی‌هایی ایجاد کردند و این کار نقشه دشمن بود که با ورود بسیج و سپاه موضوع کنترل شد.
 

برچسب‌ها بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان بروجرد ستاد اقامه نماز کشور لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق عامل وحشت غرب شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل حجت السلام نظمی امام جمعه موقت بیله سوار بااشاره به ناتوانی اسرائیل و غرب در مقابل عملیات سپاه پاسداران، گفت: پدافند اسرائیل درحالی از مقابله با موشک ها ناتوان بود که ایران تنهای بخش کوچکی از توان نظامی خود را نشان داد.

حجت الااسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس هم با اشاره به قدرت نظامی ایران گفت: ایران از عمق یک هزار و ۸۰۰ کیلومتری اسرائیل را نشانه گرفت و همه موشک‌ها بدون خطا به صورت دقیق به اهداف اصابت کردند.

حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی اقدام تنبیهی سپاه پاسدارن علیه اسرائیل را در دنیا بی نظیر دانست و گفت: سپاه پاسداران  حماسه ای خلق کرد که تحسین دوست و دشمن را به دنبال داشت.

حجت الاسلام جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه هوشمندی و درایت امام راحل بود.

حجت الاسلام اسدی امام جمعه خلخال با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم کودک کش اسرائیل گفت: سیلی که سپاه بر چهره اسرائیل زد تاکنون کشوری نزده بود.

حجت الاسلام حاتمی امام جمعه موقت هشجین هم با بیان اینکه غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران ناکام ماند گفت: شلیک جمهوری اسلامی به اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی، دشمنان را به واقعیات ایران آگاه کرد.

حجت الاسلام امیدوار امام جمعه کلور با اشااره به تلاش اسرائیل برای کوچک نشان دادن حمله ایران گفت: آنچه این تنبیه را با اهمیت می کند حضور دشمن با تمام قوا و هم‌پیمانانش و تمام امکانات پیشرفته اش بود.

حجت الاسلام قدرتی امام جمعه انگوت با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: این نهاد مقدس، یار و یاور مظلومان ایران و جهان وبهترین حافظ انقلاب است.

و حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد هم عملیات « وعده صادق» را عملیات بی بدیل از نوع راهبرد و استراتژی در دنیا عنوان کرد و گفت: کاری که ایران کرد جنگ نبود بلکه یک تَحَدّی آشکار در به رخ کشیدن عجز مستکبران بود.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق عامل وحشت غرب شده است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • امام جمعه بندرعباس: وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان