Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله صفری در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی با تشکر از نماینده مردم گرمی برای حضور اعضای کمسیون اجتماعی مجلس در شهر گرمی و آشنایی با مشکلات این شهر به مردمی سازی یارانه توسط دولت اشاره کرد و اظهار کرد: بدون تردید طرح تحول برنامه‌های اقتصادی یک ضرورت است ولی دولت باید با نظارت دقیق، جلوی گرانی‌های سرسام آور و لجام گسیخته را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم بدانند کسانی که کارشکنی کنند و مردم را ناامید سازند و یا برای اجرای تحولات اقتصادی سنگ اندازی کنند و یا با فرصت طلبی خود مردم را با مشکل مواجه سازند مانند این است که در میدان نبرد با دشمن همکاری کرده به رزمندگان هم وطن خویش خیانت کرده اند و دستگاه قضا نیز موظف است با متخلفین اقتصادی به شدت برخورد کند.

امام جمعه شهرستان گرمی ادامه داد: بدون شک هر انسانی آموزه‌ها، برنامه‌ها و دستورات زندگی اسلام را بشناسد بدون تأمل اسلام را خواهد پذیرفت و بلکه عاشق آن خواهد شد و هر مسلمانی به دقایق اسلام و جذابیت‌ها و زیبایی‌های اسلام توجه کند هر روز بر ایمانش افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه بیکاری و فقر در گرمی غوغا می‌کند، گفت: اهالی شهر و روستاهای مرزی در حال مهاجرت از این شهر هستند و در واقع از منطقه برای داشتن زندگی راحت تر فرار کرده اند.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد حق مردم شهرستان گرمی است، افزود: توسعه نامتوازن محرومیت مناطق دورافتاده را دچندان کرده است و مردم حق دارند در مورد رفع محرومیت‌ها از مسئولان پرس و جو کنند.

کد خبر 5494718

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گرمی رفع محرومیت منطقه آزاد اردبیل خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه نماز بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرد و خاک ویروس کرونا ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  رئیس جمهور  در روز دوم سفر استانی خود به استان سمنان در مصلای دامغان با مردم این شهرستان دیدار کرد .

وی در این مراسم گفت : میراث کهن و تمدن دامغان  گواه بر دینداری مردم این دیار و اولین سرمایه بزرگ دامغان سرمایه فرهنگی آن است و مردم و مسئولان باید از این فرهنگ و تمدن پاسداری کنند.

وی با اشاره به نیازها و دغدغه های بهداشتی و درمانی  در دامغان گفت : با توجه به عبور میلیون ها زائر حرم رضوی از استان سمنان و وضع مراکز درمانی در شهرستان دامغان باید متحول شود و با همین رویکرد با تاسیس دانشکده علوم پزشکی در دامغان موافقت می شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در آغاز فعالیت خود با کرونا و مرگ روزانه ۷۰۰ نفر در کشور ، ناترازی‌های برق و تنش‌های آبی در بخش‌های مختلف و مشکلات اقتصادی  مواجه بود گفت :  به کمک شما مردم و اتکا به خداوند بر همه این مسائل فائق آمدیم.

رئیس جمهور گفت : دشمن تصور می‌کرد می‌تواند رشد اقتصادی را متوقف کند و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را توسعه دهد که با کمک مردم و همت دولت  برخلاف ۱۰ سال گذشته که کمتر از یک درصد رشد اقتصادی داشتیم در سال ۱۴۰۰  رشد ۴ درصدی ، در سال  ۱۴۰۱ رشد نزدیک به ۵ درصد و در سال ۱۴۰۲ هم رشد اقتصادی ۶ درصدی اقتصادی محقق شد .

رئیس جمهور گفت: در این مدت واحدهای راکدی که ۱۰ تا ۱۵ تعطیل بودند به چرخه تولید بازگشتند و در استان سمنان هم جشن احیای در استان سمنان هم ۲۰۱ واحد تولیدی برگکزار شد و نخواهیم گذاشت دیگر هیچ واحدی تعطیل شود

رئیس جمهور افزود دشمن موفقیت ملت ایران را نمی‌خواهد، اما ملت ایران اراده کرده می‌تواند در حوزه‌های مختلف بر مشکلات غلبه کند ؛ این جنگ جنگ اراده‌هاست و معتقدیم در این جنگ اراده ملت ایران پیروز شده و پیروز خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی  عملیات وعده صادق را موجب وحدت و انسجام در کشور دانست و گفت این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام و نیرو‌های مسلح کشور است و هم نشان از جلوه‌های وحدت آفرین در کشور دارد.

وی تاکید کرد : امروز همه گروه‌ها  و جریان‌های سیاسی معتقدند این حرکت یک افتخار برای کشور بود.

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نشست حل مساله در شاهرود گفت : در این نشست مسائل مختلف استان سمنان در حوزه تامین و مدیریت مصرف آب شرب و کشاورزی ، راه و جاده بررسی شد .

وی با بیان اینکه مدیریت  آب کمتر از تامین آب اهمیت ندارد گفت:  در ابتدای دولت ۱۰ هزار روستا با تنش آبی مواجه بودند ولی امروز  مشکل آب رسانی ۵۰۰۰ روستا  حل شده و مابقی نیز حل می‌شود

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد