Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:36:30 GMT

ادعای مدیر استقلال: سازمان لیگ کارگزار پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۴۶۳

ادعای مدیر استقلال: سازمان لیگ کارگزار پرسپولیس است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی در خصوص اینکه چرا باشگاه استقلال سهم سازمان لیگ را از تبلیغات محیطی نمی‌دهد، گفت: کارگزار استقلال قراردادی با سازمان لیگ بسته و متعهد شده مبالغ را پرداخت کند. برای ۴ هفته اول به خاطر کش و قوس با سازمان لیگ اختلافی کارگزار دارد. جلساتش را با بهاروند (رئیس سازمان لیگ) گذاشته‌ام و متعهد شده‌ایم تا پایان همین لیگ یک مقدار پول نقد و بقیه اش را اسناد مالی بدهند؛ مثل سالهای گذشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای درودگر می‌داند که در سال‌های قبل هم همه پول نقد نمی‌دادند. تبلیغات شرایط خاص خودش را دارد. یکشنبه، دوشنبه خدمت بهاروند می رسیم. ۳ میلیارد تومان در حساب کارگزار ماست تا سازمان لیگ برداشت کند. بخش حقوقی سازمان لیگ تصمیم گرفته برداشت نکند. فکر کنم ۳ میلیارد دوم هم در حساب بوده است که برداشت نکرده‌اند.

مدیر اجرایی باشگاه استقلال تاکید کرد: اینکه درودگر می‌گوید پرسپولیس همان اول سهمش را پرداخت کرده است چطور بوده است؟ باید اسنادش را ارائه بدهند. آقای درودگر! پرسپولیس این کار را نکرده است؛ شما به غلط و خلاف آیین نامه تبلیغات محیطی پرسپولیس را انجام داده‌اید؛ یعنی با پرسپولیس مشترک شده‌اید.

فتاحی افزود: کارگزار سازمان لیگ کارگزار پرسپولیس شده است. البته برای کمک به باشگاه‌ها اشکالی ندارد اما اینکه قبل از بازی با استقلال درودگر مصاحبه کند و بگوید این پول را از استقلال می‌گیریم و آرامش تیم ما را به هم بزند قشنگ نیست. ما با بهاروند تعامل داریم.

وی همچنین مدعی شد که باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها از سال ۱۳۹۵ از شرکت‌های پیمانکار تبلیغات محیطی سازمان لیگ طلبکار هستند. فتاحی مجموع بدهی‌های استقلال از سال‌های قبل از سازمان لیگ را مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

در واکنش به ادعای کارگزار مشترک سازمان لیگ و پرسپولیس، صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: بعضی مواقع با پدیده‌ای مواجه هستیم که در چشم نگاه می‌کند و چیز دیگری می‌گوید. به سازمان لیگ ارتباطی نداشته است. شرکت طرف قرارداد پرسپولیس مشخص است. این شرکت با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و مجری تبلیغات محیطی بوده است. در بدو امر، با اسپانسر اصلی سازمان لیگ قرارداد بسته‌اند و بخشی از وجوهی که قرار بود از آن شرکت بگیرند، به ما داده‌اند. ما ارتباط کاری نداشته‌ایم. یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفته‌ایم. اگرچه وظیفه داریم به همه باشگاه‌هایی که بخواهند کمک کنیم.

درودگر در پاسخ به این سئوال که مبلغ دریافتی از پرسپولیس به صورت نقدی بوده است؟ تصریح کرد: مبلغ ۴۲ میلیارد از قرارداد شرکت اصلی ما یعنی ایرانسل از حسابشان کسر شد و ما ۹ میلیارد تومان هم برگرداندیم. یعنی - پرسپولیس- باید ۳۳ میلیارد تومان برای ۱۱ بازی می‌دادند و ما ۹ میلیارد ما به تفاوت آن را پس دادیم. اسنادش موجود است. حتی مدیران مالی باشگاه‌ها از جمله استقلال اسناد را دیدند و با خزانه دار سازمان لیگ جلسه گذاشتند.

کد خبر 5494712

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس سعید فتاحی سازمان لیگ برتر صادق درودگر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تیم والیبال پیکان تیم فوتبال آلومینیوم اراک والیبال پرتغال تبلیغات محیطی میلیارد تومان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک از سوی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان آب، اقلیم و محیط زیست اعلام شد.

از اهداف انتشار فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی نیروگاه شازند اراک، می‌توان به آسیب شناسی و ارائه نقشه راه مرتبط با کاهش آلایندگی نیروگاه در بخش‌های اصلاح مصرف سوخت، ارتقای عملکرد بویلر‌های نیروگاهی، ارتقای مشعل و فرآیند‌های تولید بخار، نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی، شناسایی و پیگری برای عقد قرارداد میان شرکت‌های منتخب و سازمان‌های مربوط و نظارت بر اجرای آنها اشاره کرد.

همچنین، تهیه طرح‌های توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری در حوزه‌هایی همچون پالایش سوخت مازوت و تامین سوخت نیروگاهی با روش‌های جایگزین پیش از ورود به نیروگاه، ارتقای عملکرد بویلر‌های نیروگاهی شامل بروزرسانی و بازتنظیم شرایط عملکرد و سیستم کنترل بویلر، ارتقای مشعل و فرآیند‌های تولید بخار، استحصال و فرآوری دی اکسید کربن اهداف این فراخوان به شمار می رود.

نصب و راه اندازی سیستم‌های تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی، فضای سبز پیرامونی با حداکثر جذب آلایندگی و مصرف حداقل آب مبتنی بر صدور گواهینامه کاهش انتشار کربن و نهایتا انتقال و یا اکتساب فناوری‌های استحصال و فرآوری دی اکسید کربن، تصفیه دود و کاهش آلایندگی اگزاست‌های نیروگاهی از دیگر اهداف این فراخوان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!