Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:53:55 GMT

امسال ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان قزوین ایجاد می شود 

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۴۷۲

امسال ۲۶ هزار فرصت شغلی در استان قزوین ایجاد می شود 

به گزارش خبرنگار ایرنا، عین الله کشاورز ترک  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین افزود : با توجه به سند اشتغال استان طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۸۰ نفر در استان قزوین اشتغالزایی در نظر گرفته شده بود که بیش از ۱۶ هزار مورد محقق شد.
وی اظهار داشت : در حال حاضر ۲۴۱ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان قزوین فعال است و با توجه به اهمیت آن‌ها در تولید، افزایش آن‌ها در سال جاری مد نظر ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشاورز ترک تصریح کرد : سال گذشته مقرری بیمه بیکاری برای پنج هزار و ۱۸۷ کارگر برقرار شده است، همچنین حقوق کارگران امسال ۵۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته که بالاتر از نرخ تورم در جامعه است.
وی با اشاره به تشکیل دبیر خانه فقر مطلق در استان افزود : بحث رفع فقر مطلق در استان و کشور از ابتدای فروردین ماه سال جاری با دستور رئیس جمهور شروع شد تا با شناسایی کامل میدانی افراد دارای فقر مطلق و تحت تکفل و ثبت نام آن‌ها در سامانه جهت رفع این معضل اقدام شود.
وی تصریح کرد : در حال حاضر ۶۰۰ نفر در این حوزه شناسایی شدند و از طریق این وزارتخانه پیگیر مسایل و مشکلات انان خواهند بود. 
وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به‌منظور اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکارهای کوچک از مشاغل خانگی حمایت می کند، یاد اور شد : امسال در مشاغل خانگی برنامه جدی در دستور کار داریم و تسهیلات اشتغال افزایش چشمگیر و قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

برچسب‌ها کارگر اشتغال زایی استان قزوین اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر اشتغال زایی استان قزوین کارگر اشتغال زایی استان قزوین اشتغال پایدار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال