Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:27:07 GMT

اقدام دولت در بهبود وضعیت اقتصادی مردم جای تقدیر است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۴۷۴

اقدام دولت در بهبود وضعیت اقتصادی مردم جای تقدیر است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهارداشت: حکومت قبلی، کشور را با وضعیت بد اقتصادی و تنزل پایه پولی، تورم و گرانی تحویل دولت سیزدهم داد و این دولت تصمیم جدی برای ساماندهی وضعیت مردم با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها گرفت.

وی افزود: رییس جمهور دولت سیزدهم در ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی انجام داد و همواره پیگیر حل مشکلات مردم است لذا با تصمیم قاطع این طرح را اجرا کرد و با گذشت ۱۰ روز از آغاز آن کشور با صبر و حوصله مردم برای اثبات خودشان و فهم درستشان از بیانات رهبری در وضعیت آرامی قرار دارد و تمام نقشه‌های دشمنان برای ایجاد ناامنی و اختشاش خنثی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: پاسخ مثبت ندادن مردم فهیم و با بلوغ سیاسی ایران به تحرکات دشمنان از طریق فضای مجازی، غربگراها و سفارتخانه‌های خارجی مهمترین نتیجه موفقیت اجرای این طرح است.  

حجت الاسلام ترابی با اشاره به توسعه و فراگیری گسترده سطحی و عمقی اجرای سرود اثرگذار نسل جدید به نام «سلام فرمانده»، گفت: باید قدردان اجرای برنامه‌های این چنینی برای نشان دادن ارتباط عاشقانه نسل نو امروز با انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس باشیم.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت در همه مدارس شهرستان دانش آموزان در حال تمرین این سرود هستند تا روز سوم خرداد در محوطه برج جهانی قابوس به شکل گسترده برای نشان دادن ارادت خود به ارزش‌های انقلاب آن را اجرا کنند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: حزب الله لبنان در انتخابات این کشور به یک پیروزی بزرگ دست یافت و با وجود فشارهای سفرای آمریکا و اسرائیل بیش از نیمی از کرسی‌های نمایندگی مجلس را از آن خود کرد که به‌زودی شاهد آثار و برکات آن در منطقه خواهیم بود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تهدید به ترور رهبران فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: رهبران فلسطین هم این رژیم را تهدید به جنگ فراگیر کردند و هشدار شروع جنگ نهایی را دادند که این حرکت شجاعانه آنان برای پاسخگویی، اتفاق بسیار مهمی است.

وی افزود: همچنین همراهی چند شیخ‌نشین تشکیل دهنده امارات متحده عربی با رژیم غاصب صهیوینستی و برقراری پیمانی به اسم ابراهیم خلیل برای پیشگامی در عادی سازی روابط بین این رژیم و کشورهای اسلامی و افتتاح محل عبادت یهودیان و خانه‌های فساد و راه اندازی سفارخانه این رژیم در این کشور به عنوان حرکتی خیانتکاران علیه امت اسلامی و محور مقاومت، پاسخی کوبنده‌ داده خواهد شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس خطبه ها گلستان گنبدکاووس خطبه ها گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، محمد رضا قلندر شریف با اشاره به عملیات وعده صادق که مقتدرانه توسط سپاه پاسداران انجام گرفت و لبخند را بر چهره ملت‌های مظلوم و آزادیخواه عالم بویژه ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم غزه نشاند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار مشهد خطاب به سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام افزود: اقدام همکاران شما، دل هر انسان آزاده و هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشورمان دارد را شاد کرد و حتی این اقدام شایسته و شجاعانه مورد تحسین و تمجید کسانی قرار گرفت که شاید گله‌های مختصری هم از برخی مدیریت‌های اجرای نظام دارند.

وی تصریح کرد: امروز توفیقی شد در محضرتان حاضر شدیم تا شادی خود را از این اقدام به جا و به هنگام که دل بسیاری را شاد کرد، تقسیم کنیم و به شما و همکارانتان خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی ضمن تشکر از حضور شهردار و دیگر همراهان، همه این موفقیت‌ها را عنایت پروردگار، لطف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودها رهبری عزیز انقلاب عنوان کرد و افزود: سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از کیان انقلاب و ملت عزیز ایران لحظه‌ای تردید نداشته و ندارد و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای ثبات امنیت مردم ایثار و از خودگذشتگی می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

کد خبر 6080423

دیگر خبرها

  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • عملیات «وعده صادق» به جا و مقتدرانه بود/ اسراییل را تحقیر کردیم