Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:14:49 GMT

دشمن در حال زوال است / دست ملت را می‌بوسم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۴۷۹

دشمن در حال زوال است / دست ملت را می‌بوسم

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز جمعه به نقل از سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم سالگرد شهدای امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در گلستان شهدای اظهار داشت: در حال مشاهده زوال دشمن هستیم و ما این را نمی‌گوییم خودشان می‌گویند پس بمانیم زیرا شرط نزول نصرت‌ها ماندن در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به پای این ملت بزرگ، پرافتخار و متکی بر اسلام خواهیم ماند، اظهار داشت: در تاریخ پیدا نخواهید کرد کشوری در محاصره جهانی در فشار سیاسی ده‌ها سال ایستادگی کند و دست‌های دشمن را ببندد.

فرمانده ۹ کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه اگر ملتی لباس جهاد را در بیاورد لباس ذلت می‌پوشد، گفت: دشمنان باید بپذیرند ما شکست ناپذیر و نفوذ ناپذیریم.

سردار سلامی ادامه داد: قرآن وحی جاری است که می‌گوید یاد بیاورید دشمنان می‌خواستند شمارا محاصره کنند اما خداوند دست‌های آن‌ها را بست، ما آزادی عمل داشتیم با ابتکار عمل پیش می‌رفتیم و می‌رویم و دشمن نمی‌تواند در مقابل این عمل کوچک‌ترین تکانی بخورد.

وی تاکید کرد: دشمن یارای پاسخ دهی ندارد و این نصرت الهی است که امام ملت ما آیت الله خامنه‌ای اینگونه می‌تواند دشمنان را مدیریت کند و اجازه عملی به دشمنان ندهد اما خود و همیارانش آزادی عمل داشته باشند.

وی تصریح کرد: جوانان بی شماری در ارتفاعات غرب، جنوب و جنوب شرق به دور از خانواده با چشمانی باز از مرزها پاسداری می‌کنند، همکاران ما در نیروی‌های زمینی، دریایی ارتش، سپاه و نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح همه مقتدرانه با هزاران خانواده منتظر از حریم این کشور و نظام پاسداری می‌کنند.

سردار سلامی افزود: مردم قاعده این نظام هستند و قائمه آنان رهبری است، دشمن این ۲ را هدف گرفته است، او همواره شکست می‌خورد اما دست بر نمی‌دارد مگر اینکه ما از دین دست برداریم و این ممکن نیست.

وی خاطر نشان کرد: من صمیمانه دست ملت را می بوسم، با این صبر، آگاهی و شکیبایی و با نجابت پژواک صدای بیگانه نشدند و زمزمه‌های شیطان را تشخیص دادند و از کلام خدا تفکیک کردند.

وی با بیان اینکه هرچه دشمن نعره می‌کشد و جادو می‌کند ملت با آگاهی خود همه این جادوها را باطل می‌کند، ادامه داد: ما به پای آرزوهای ملت تا پای جان می‌مانیم و بهترین آرزوها فدا شدن برای تحقق آرزوهای ملت است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ذهن جوانان را تسخیر کنند، افزود: جوانان ما مؤمن و اهل استقامت هستند، این نبرد ادامه دارد اما ما در حال طی کردن راه‌های بزرگ هستیم، صبح و فتح مبین نزدیک است و این همانی است که خداوند وعده داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با اراده پیش می‌رویم مستحکم و با ثبات، ما چرا باید از آمریکایی بترسیم که خود امروز گرفتار است و نمی‌تواند داخل و خارج خود را اداره کند، فرار او از افغانستان را دیدیم، فرار تدریجی او را از عراق می‌بینیم، شکست او از یمن را می‌بینیم، رخسار او افسرده است و کسانی که به آن تکیه کردند، کسانی که به تکیه‌گاه های عنکبوتی تکیه می‌کنند باید بدانند که به بد تکیه‌گاهی متوسل شده‌اند اما شما به خدا تکیه می‌کنید و آن‌ها چنین پناهگاهی ندارند.

سردار سلامی همچنین با بیان اینکه شهدا حصار اصلی امنیت ما هستند، اظهار داشت: شهدا اسلام را در مقابل کفر پیروز کردند، هدف دشمنان این است که امام مسلمین در صحنه‌های سخت دوباره تنها بماند اما این ملت بزرگ آرزوهای دشمن را دفن می‌کند، دشمن آرزوهایش را هر روز در اثر استقامت شما و در برابر تحمل شما در قبرستان‌ها دفن می‌کند.

وی اضافه کرد: ما بطور مستمر تمام تفکر و آرزوسازی دشمن را تعقیب می‌کنیم، مجبوریم روزانه آن‌ها را رصد کنیم، لحظه‌ای نیست که کاخ سفیدنشینان سیاه‌بخت و همراهان و همرازان آنان برای شکستن این ملت نقشه نکشند، تمرکز آنان بر این ملت و قاعده بسیج ما است اما امام مؤمنان دیگر تنها نمی‌ماند.

وی تاکید داشت: دشمنان شما را نمی‌شناسند، هر روز با تصورات باطل توطئه می‌کنند اما باید ببینند چگونه یک ملت در اوج تنهایی در ۴۴ سال پیش این چنین پابرجا و باشکوه جلوه جمال الهی را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم با رویش‌های مختلف خود نشانه‌های دیگر ظاهر کرد، میدان جهاد ادامه یافت با اطمینان می‌گویم اگر جوانان ما نبودند داستان این شکوه، امنیت و عزت نبود ما پیشرفت‌های بی‌نظیری کرده‌ایم که هنر ولایت است که با یک دست دشمن را متوقف کرده و با دستی دیگر کشور را جلو می‌برد. دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به اصفهان افتخار می‌کنم، به مردان مجاهد و شهیدان درخشان این دیار ارادت دارم و خود را ذره‌ای ناچیزی در برابر عظمت این خانواده‌ها می دانم.

یادواره شهدای امنیت کشور شامگاه پنجشنبه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

کد خبر 5494748

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم اقتصادی ایران بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرد و خاک ویروس کرونا ایلام تعطیلی مدارس کل سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تو را است معجزه در کف ز دشمنان نهراس
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!