Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ محموله کالاهای ممنوعه شامل قرص و روغن که به طرز ماهرانه برای خروج از کشور در بار کامیونی جاسازی شده بود در گمرک «میلک» سیستان و بلوچستان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هیرمند، محموله کالاهای ممنوعه شامل قرص آموکسی‌سیلین و روغن که به طرز ماهرانه‌ای در بار کالاهای چوبی جاسازی شده و برای صادرات به افغانستان راهی سیستان و بلوچستان شده بود، در پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: حرکت اقتصادی دولت جلوی قاچاق کالاهای اساسی را می‌گیردقاچاقچی بزرگ مواد مخدر در زاهدان دستگیر شد/ متهم محموله‌های بزرگ را به شمال منتقل می‌کردکشف 2 تن گوشت کوسه قاچاق در زاهدان/ محموله 27 تنی آرد قاچاق به مقصد نرسید

کامیون حامل این محموله قاچاق در گمرک غرب تهران پلمپ شده بود که با هوشیاری ماموران پایانه مرزی میلک کشف و از خروج از کشور آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله قاچاق درشهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.


سرهنگ مهرداد فراشی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ دستگاه لپ تاپ و ۱۶۰ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف شد.


وی گفت: کارشناسان ارزش محموله قاجاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک متهم شناسایی و به همراه اموال کشف شده به اداره قاجاق کالا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک