Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:45:18 GMT

کمبودها در خلخال از ناتوانی مسئولین ضعیف و بی‌کفایت است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۵۹۷

کمبودها در خلخال از ناتوانی مسئولین ضعیف و بی‌کفایت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به ضعف ادارات و مدیران بعضی از دستگاه‌های اداری در شهرستان خلخال اظهار کرد: ضعف ادارات امروز از ناتوانی مسئولین ضعیف و بی کفایت است که این مسئولین در ادارات جایی ندارند.

وی خواستار جابجایی و تعیین تکلیف سریع مدیران ضعیف شد و افزود: توان انقلاب اسلامی و نظام نباید با حضور این گونه مدیران به یغما برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان خلخال با انتقاد شدید از بی سر و سامانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در نظارت بر معادن و ثروت‌های خدادادی منطقه خلخال گفت: واگذاری بی حد و حصر وخارج از قاعده و قانون موجب تضرر مردم شهرستان خلخال، تخریب جاده‌ها، خیانت به محیط زیست و تضعیف اقتصاد منطقه شده است.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، مجموعه خود در شهرستان را عملاً به حساب نیاورده و با زیر پا گذاشتن مصوبه شورای تأمین در خصوص عدم واگذاری معادن شن و ماسه در خلخال، خیانتی عظیم و دیرینه را در حق خلخال روا داشته که محیط زیست خلخال، طبیعت بکر این منطقه اکنون در خطر ویرانی قرار دارد.

وی با تبریک روز اهدا عضو و هفته جمعیت افزود: در سال‌های ماضی اقدامات خوبی در خصوص جمعیت انجام نشده و حرکت در مسیر غرب زدگی و کاهش جمعیت جوان اکنون کشور را با پدیده سالمندی روبرو ساخته که باید اقدام لازم و عملی در این خصوص، برای افزایش جمعیت و نسل جوان در جامعه انجام شود.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به سفر استاندار اردبیل به خلخال گفت: مطالبه اصلی مردم شهرستان خلخال اشتغال است و بیکاری دردی عظیم بر پیکره خانواده‌های خلخالی با وجود جوانان تحصیل کرده و بیکار است.

کد خبر 5494747

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه نماز ستاد اقامه نماز امام جمعه خلخال تغییر مدیران بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی گرد و خاک ویروس کرونا مشهد ایلام تعطیلی مدارس شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال