Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با ارائه گزارشی از پل‌های عابر پیاده پایتخت گفت: از اول فروردین ۱۴۰۱ کار نگهداری پل‌های هوایی مکانیزه تهران (۵۰۲ دستگاه پله برقی روی ۱۲۰ پل عابر پیاده) به سازمان زیباسازی واگذار شد، همه تلاشمان برای ایمن سازی و روشن کردن این پله‌ها را به کار بستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ازهمان ابتدای کار(اول فروردین ۱۴۰۱) حدود ۴۳ درصد این پله‌ها خاموش و ۴۲ درصد پله‌ها هم نا ایمن بودند. یعنی حدود ۸۵ درصد پله‌ها برای شهرودان قابل استفاده نبود. بر همین اساس بلافاصله بعد از تحویل گرفتن پله‌های برقی، پل‌های ناایمن را هم برای جلوگیری از بروز حوادثی که ممکن بود برای سلامت مردم مشکل آفرین باشد، خاموش کردیم. به همین خاطر بار سنگینی روی دوش ما احساس می‌شد.

صیادی اضافه کرد: من تاکید کردم تا وقتی که پله‌های برقی ایمن سازی نشده‌اند، آن‌ها را روشن نمی‌کنیم. در حال حاضر اما ۶۵ درصد از مجموع پله‌های برقی پل‌های هوایی تهران را بعد از ایمن‌سازی، روشن کرده‌ایم و در اختیار شهروندان قرار داده‌ایم.

آمار پله برقی‌های خاموش پل‌های هوایی تهران | برنامه سازمان زیباسازی برای راه اندازی پله‌برقی‌ها + توضیحات تکمیلی

این مدیر شهری تهران اعلام کرد: ۳۵ درصد پله‌ها هم به دلایلی که گفتم خاموش هستند. ولی همه تلاشمان را می‌کنیم که این پله‌ها را هم تا پایان خرداد ایمن‌سازی و روشن  کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص نحوه تامین قطعات پله‌های برقی پل های مکانیزه پایتخت گفت: یونیت‌های پل‌های هوایی شهر به طور تدریجی و از حدود ۲۰ برند مختلف در طول سال‌ها تهیه و در نقاط مختلف شهر نصب شده است. برخی از این برندها ممکن است با ما قطع همکاری کرده باشند و قطعات مورد نیازشان را نتوانیم وارد کنیم. با این حال ما از برندهای جدید استفاده می‌کنیم. برای تامین قطعات برخی از پل‌ها با شرکت‌های داخلی دانش بنیان وارد مذاکره شده‌ایم که یا قطعات مورد نیاز پله ها را بسازند و یا وارد کنند.

کد خبر 677704 برچسب‌ها حقوق شهروندی زیبا سازی پل عابر شهردارى تهران تهران پایتخت شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهروندی زیبا سازی پل عابر شهردارى تهران تهران پایتخت شهر مدیریت شهری پله های برقی پل های هوایی درصد پله ها ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران