Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:36:00 GMT

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۶۱۷

استعدادیابی یک ناشر از نویسندگان دهه هشتادی و نودی

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا انتشارات رزا از ناشرانی است که از بین دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی در مناطق مختلف تهران استعدادیابی می‌کند و به عنوان یک حامی در کنار این عزیزان است.

فریبا رئیسی، مدیر مسئول انتشارات رزا در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا گفت: انتشارات رزا چند سالی است که حوزه فعالیت های خود را بصورت ویژه برای نویسندگان دهه هشتادی و نودی قرار داده، آموزش آنلاین نویسندگی  بصورت رایگان، اهدا مدرک نویسندگی و همراهی این عزیزان تا آثارشان آماده چاپ بشود و در بخش چاپ کتاب‌ها برای نویسندگان کمک هزینه چاپ در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول انتشارات رزا با بیان اینکه در حوزه چاپ کتاب سعی کردیم از پتانسیل دهه هشتادی ها استفاده کنیم و قصد داریم که این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر هم ترجمه بشوند،؛ تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل های نویسندگان دهه هشتادی و نودی برای تولید کتاب های صوتی در تلاش هستیم و گام های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: تاکنون ٢٠٠عنوان کتاب از نویسندگان نوجوان و جوان به چاپ رسیده، و کتاب مدادرنگی های کوچولو به نویسندگی امیر علی سیدلر، دانش آموز دوم ابتدایی که یک کتاب سه زبانه (فارسی، انگلیسی و فرانسوی) به رشته تحریر در آورده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مدیریت نمایشگاه کتاب بهتر از سال‌های گذشته بود گفت: هماهنگی های اولیه و ثبت نام ناشران بصورت منظم انجام شد و امیدوارم برای سالهای آینده برنامه ریزی بهتری در جهت بازدید علاقه مندان به کتاب از نمایشگاه انجام شود و هدف ما این است که آرزوی نویسنده شدن را محقق کنیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: مصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر

دیده‌بان ایران نوشت: پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.  متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

دیگر خبرها

  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟