Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:38:24 GMT

مردم گچساران از طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۶۲۸

مردم گچساران از طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام امین حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت مردم به تقوا اظهار کرد: اولین گام رشد و تعالی انسان تقوا می باشد و تقوا و خودسازی تنها مسیر ملاقات انسان با انبیا است.

 وی بیان کرد: انسانی که در دنیا تلاش کرد و خود را ساخته توفیق همسایگی انبیا را خواهد داشت، علما و بزرگان که چشم بصیرت دارند از خداوند همجواری انبیا و اولیا را خواستار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه انسان به هوای نفس خود تسلط پیدا کند هم در دنیا و آخرت مورد توجه خداوند خواهد بود، تصریح کرد: در آخرت نیز انسان همجواری با اولیا را به دست می آورد و انسان عاقل از مدت محدود خود در این دنیا برای آخرت خود توشه بر می‌دارد.

 وی گفت: نسل جوان با مطالعه بسیار می‌تواند مسیر صراط مستقیم را بهتر بشناسد همانگونه که در قرآن این مسیر توضیح داده شده است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه ولایت به توحید گره خورده است، خاطرنشان کرد: این دو بدون هم امکان پذیر نیستند ملتی که در درون کشور خود بخواهد با دشمن بجنگد ذلیل خواهد شد و به ناموس او نیز هتک حرمت می‌شود، عاقلانه است که با دشمن در بیرون از کشور جنگید و تا ناموس در امان بماند.

 وی افزود: برخی افراد می‌گویند بگذارید دشمن به کشور بیاید و بعد با آنها جنگید که این منطقی و عاقلانه نیست، ما باید از حزب الله لبنان فلسطین و سوریه تشکر کنیم که خود را سپر ما کردند.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: در واقع اینها سپر ما شدند و هدف اصلی دشمن ضربه زدن به ایران بوده، چون ایران اسلامی ام القرای آزادی جهان شده است.

 حجت‌الاسلام حجازی افزود: چرا باید سرمایه های ایران اسلامی در کشورهای دیگر خرج شده و به جیب مفسدان اقتصادی برود، متاسفانه اقتصاد بیمار بوده و نیاز به یک جراحی و درمان داشته است، سالهای قبل به‌گونه‌ای اقتصاد را تعریف کردند که ضررش برای ملت و نفعش برای دشمنان یا ناآگاهانه بوده است.

 حجت الاسلام حجازی اظهار کرد: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی هستند و می‌گویند بیرون بریزید و اعتراض کنید که چرا اجازه نمی‌دهید سرمایه کشور به دست دشمنان و مفسدان برسد و برخی افراد هم بیرون ریخته و شعار می‌دهند و فتنه انگیزی می کنند، دولت و نظام می خواهد یارانه به سر سفره ملت آمده و به بیرون کشور سرازیر نشود، ما نیز باید از این طرح حمایت کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: در حال حاضر نفوذ فرهنگی سیاسی اقتصادی در برخی موارد وجود دارد و جیره خواران و مزدوران در درون مملکت از این مقوله نسبت به اتحاد و حیثیت ملت آسیب می رساند،آن قدر دشمن دروغ گفته است که مردم فکر می‌کنی می‌کنند درست می گوید.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: باید به‌خوبی امور را مدیریت کرد و واقعیت را به اطلاع مردم برساند مخصوصاً در فضای مجازی نسبت به نشر آگاهی مردم اقدام کنید، دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند، چرا برخی افراد باور کردند و تصور شان بر این شد که پول مملکت و سرمایه ما در کشورهای دیگر اعم از فلسطین و لبنان و سوریه هزینه می شود که این گونه نیست، ما باید زودتر سوال میکردیم دیر شد ولی از هر جایی جلوی ضرر را گرفت باز به نفع کشور است.

 وی گفت: ما پولی در اختیار کشورهای دیگر قرار نمی دهیم ولی به آنها مشاوره خواهیم داد از زمان نهضت انقلاب اسلامی دشمن شروع به فتنه علیه ایران کرده است و در حال حاضر نیز بحث گرانی را به میان کشیده اند 

 وی با اشاره به اینکه در گام دیگر دشمنان فرزند کمتر زندگی بهتر را مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغ اینکه به جای بچه سگ و حیوانات را به خانه آورده و آنها را نگهداری کنید به دنبال ضرر زدن به نسل جوان ایران اسلامی هستند، بهتر است پزشکان مضرات سگ را برای مردم بیشتر تشریح می کردند.

 حجت الاسلام حجازی بیان کرد: مردم گچساران نیز همگام با دیگر نقاط کشور با راهپیمایی انزجار خود را از نفوذی و فتنه‌گران سیاسی و اقتصادی و فرهنگی اعلام کرده از دولت انقلابی حمایت می کنند مردم با حمایت خود صد راه این دشمنان شده و از اقدامات دولت انقلابی برای رفع مشکلات حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران طرح جراحی اقتصادی دولت حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقین بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود؛ منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسؤولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هم هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیروهای توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم؛ امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجوهای علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخار هستند.

وی به حضور حماسه ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تاکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسؤولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به حق است اما با توجه به امکانات قطعاً نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود اما باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیرید و در هر حال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسؤولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، عنوان کرد: حضور میدانی مسؤولان بین مردم سبب خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکسی غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

کد خبر 6084429

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند