Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@16:54:29 GMT

بازهم پول برنده خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۶۸۲

بازهم پول برنده خواهد شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته بود که ابتدا نشریه اکیپ ادعا کرد کیلیان امباپه تصمیم نهایی خود را یکشنبه در برنامه تله فوت اعلام خواهد کرد. کمی بعد رادیو مونته کارلو به نقل از اطرافیان امباپه ادعایی جدید را مطرح کرد مبنی بر اینکه او شنبه یا یکشنبه از تصمیم نهایی خود پرده بر می دارد و این مساله در تله فوت نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص هم نیست که شنبه از تصمیم نهایی او مطلع خواهیم شد یا یکشنبه. گفته می شود اگر شنبه شفاف سازی کند، یعنی تمدید کرده است.

رئال مادرید تا سه شنبه پاسخ مثبت امباپه را داشت و بر سر تمام مفاد قرارداد نیز با وی به توافق رسیده بود؛ هرچند که هیچ امضای رسمی از امباپه روی برگه قرارداد نبود اما تماسی از سوی مادر امباپه با مدیران رئال گرفته می شود که حالا باعث نگرانی باشگاه مادریدی شده است. امباپه پس از دریافت آخرین پیشنهاد پی اس جی دچار تردید شده و به زمان بیشتری برای تفکر نیاز دارد. در فرانسه معتقدند او حالا به پی اس جی نزدیک تر از رئال است که می تواند ضایعه ورزشی بزرگی برای رئال باشد.

مارکا در واکنش به چرخش عجیب امباپه، در گزارشی ویژه فاش کرد که مادر و وکیل امباپه در ابتدا خواهان دریافت ۲۰۰ میلیون یورو پاداش انتقال شده بودند. در مذاکرات اولیه با رئال آنها مدعی شدند ۲۰۰ میلیون یورویی که تابستان گذشته قرار بود به پی اس جی پرداخت شود، حالا باید به حساب بازیکن واریز شود. پیشنهاد ابتدا جدی گرفته نشد ولی خیلی زود متوجه شدند که مادر امباپه کاملا جدی بوده است.

در نهایت دو طرف روی پاداش ۱۳۰ میلیون یورویی توافق می کنند. رئال حتی حاضر شده تا بر سر حق پخش تصویری از قوانین خود صرفنظر کرده و بالاتر از ۶۰ درصد به ستاره فرانسوی بدهد، درصدی که حتی رونالدو نیز در رئال از آن بی بهره بود. در سوی مقابل پی اس جی برای تمدید قرارداد ۱۸۰ میلیون یورو به امباپه خواهد داد و در مورد حق پخش تصویری نیز ۱۰۰ درصد به خود بازیکن خواهد رسید. امباپه در مورد سیاست های ورزشی باشگاه، از خرید بازیکن تا انتخاب مربی نیز حق رای خواهد داشت. اکنون به نظر می رسد که بازهم پول بیشتر پیروز شده و حرف اول را زده است. در واقع رئال مثل ۲۰۱۷ نتوانست مقابل قدرت اقتصادی برتر پاریس برنده شود و باید با ناکامی جدید خود کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: رونمایی از اولین بمب استقلال برای فصل آینده غیبت دستیاران جدید اسکوچیچ در اردوی خردادماه محمدی: تراکتور می‌خواهد فرافکنی کند

254 258

کد خبر 1632998

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاریسن ژرمن رئال مادرید پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی یکی از گزینه‌های احتمالی پاری‌سن‌ژرمن برای پر کردن جای خالی فوق‌ستاره تیم ملی فرانسه است.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه آخرین روزهای حضورش را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد او را فصل آینده باید با پیراهن رئال مادرید ببینیم.

با توجه به جدایی احتمالی امباپه، پی‌اس‌جی به دنبال گزینه‌هایی برای پر کردن جای فوق‌ ستاره تیم ملی فرانسه است.

یکی از این گزینه‌ها ویکتور اوسمین، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی است که در فهرست جایگزین‌های احتمالی امباپه قرار دارد؛ هرچند که تیم پاریسی هنوز پیشنهادی برای جذب او ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • (ویدیو) صحبت‌های معنادار «ژوله» که بازهم وایرال شد
  • طلای جهانی بازهم رکورد زد
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • کری آنچلوتی برای سیتی: از اتحاد پیروز خارج می‌شویم
  • غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟