Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@15:00:53 GMT

«مجموعه اشعار طبری نیما یوشیج» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۷۲۵

«مجموعه اشعار طبری نیما یوشیج» منتشر شد

«روجا؛ مجموعه اشعار طبری نیما یوشیج» منتشر شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: «روجا؛ مجموعه اشعار طبری نیما یوشیج» با مراقبت شراگیم یوشیج و توسط انتشارات رشدیه منتشر شده است.

پیش‌تر نیز «مجموعه آثار منثور نیما یوشیج» و «دفترهای نیما/ مجموعه اشعار نیما یوشیج» به مراقبت تنها پسر این شاعر و توسط نشر یادشده منتشر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شراگیم یوشیج ، نیما یوشیج ، آثار نیما یوشیج

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شراگیم یوشیج نیما یوشیج آثار نیما یوشیج مجموعه اشعار نیما یوشیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

دشتی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

او بیان کرد: مانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است و در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کردند.

دشتی اظهار داشت: در ماه اردیبهشت نیز سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم است که گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بین شاعران انجمن مجمر عشق در روستای جعفرآباد مجومرد شاعران به شعرخوانی، اجرای زیبای شاهنامه خوانی به وسیله خردسال‌ترین عضو انجمن شعرخوانی بهار رستگار انجام شد.

او تصریح کرد: در این دیدار نویسنده فاخر مجومرد نیز درباره اثر خود صحبت کرد و به اهمیت توجه شاعران شهرستان به اشعار شاعران به ویژه حافظ همچنین توجه به عمق معانی کلمات و ارتباط آن با خالق هستی و دوری از ظاهربینی در اشعار پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اشعار و کلام شاعران و ادیبان میراث ماندگار نسل‌های آینده است
  • ترجمه کتاب «خدا و زمان» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اشعار «سعدی» پایان بخش جلسه شورای امنیت شد (فیلم)
  • افزایش ۸ درصدی ماموریت های اورژانس مازندران
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (1 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر