Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پارسیان اظهار داشت: امروز جنگ شناختی و نفوذ راهبردی دشمن فراتر از جاسوسی فراتر رفته و به گستره ادراک و بینش آحاد جامعه ارتقا یافته است.

وی افزود: در این نفوذ راهبردی افرادی که تحت تاثیر این جنگ شناختی قرار گرفته‌اند تبدیل به نیروهایی برای پیاده‌سازی اهداف دشمن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پارسیان تصریح کرد: ایده اصلی، ساختار و کارکرد نظام سه هدف عمده و آماج حملات دشمن برای القای ناکارامدی نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام بارانی گفت: نسخه اصلی انقلاب در مکتب امامین انقلاب و قانون اساسی تبلور دارد و از این رو زمانی می‌توان از ناکارامدی نظام حرف‌ زد که مردم و مسوولین بر طبق این نسخه اصیل عمل کرده باشند.

وی ادامه داد: اما آنچه که روشن است آن که مشکلات کشور ناشی از دوری و انحراف از نسخه اصلی انقلاب است و مشکلات اقتصادی مصداق بارز آن به شمار می‌رود.

امام جمعه پارسیان بیان کرد: امروز دشمن به دنبال آدرس جعلی، تسلیم و سرسپردگی به آمریکا و اروپا جهت رفع مشکلات کشور است و امپراطوری رسانه‌ای، مزدوران و پیاده نظام بی‌جیره و مواجب آن‌ها نیز در این رابطه مجدد به بهانه طرح اصلاح یارانه ها فعال شده است.

حجت‌الاسلام بارانی ابراز داشت: در معطلی هشت ساله کشور و خسارت محض بودن دل بستن به مستکبرین بر مردم بصیر ایران اثبات شده است و به لطف الهی همان طوری که ایجاد فتنه و آشوب در هفته‌های اخیر دشمن را ناکام گذاشتند قطعا  توطئه‌های خبیثانه میان مدت و بلند مدت آن‌ها نیز با بصیرت انقلابی مردم نیز خنثی خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت اقدامات سنجیده دولت و افزایش نظارت هوشمند در طرح‌های اقتصادی بویژه طرح اصلاح یارانه‌ها، افزود: نباید به دشمن اجازه میدان داری داد لذا مردم انتظار کار جهادی و عملیاتی دارند که یکی از مهمترین آن‌ها نظارت فراگیر و قاطع بر بازار است.

امام جمعه پارسیان گفت: با وجود تاکید چند باره مبنی بر ضرورت استقرار فعال، موثر و قاطع اداره تعزیرات و همکاری و آماده‌سازی تمام مقدمات از سوی مسوولین شهرستان هنوز این امر محقق نشده است.

حجت‌الاسلام بارانی تصریح کرد: این مهم در حالی که شهروندان پارسیانی نیز مانند سایر شهرها مطالبه نظارت بر بازار و خدمات اداره تعزیرات را دارند اما به این مطالبه مردم جوابی داده نشده که امیدوارم به زودی مطالبه مردم رسیدگی شود.

 

وی یکی از مشکلات اساسی پارسیان و مطالبات جدی مردم را در حوزه راه‌های ارتباطی دانست و گفت: متاسفانه در طول سال به دلیل وجود نداشتن جاده استاندارد مردم با مشکلات جانی و خطرات فروانی مواجه هستند و خانواده‌های زیادی داغدار عزیزان‌شان می‌شوند که مسوولان محترم باید چاره اندیشی اساسی در این رابطه داشته باشند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به راه‌های ارتباطی شهر کوشکنار به پنج روستای غربی و همچنین شهر دشتی، افزود:: این مسیر که محل عبور و مرور جمعیت زیادی از مردم و همچنین ماشین آلات سنگین منطقه ویژه اقتصادی است بسیار کم عرض و خطرناک است که باید هر چه سریع تر بهسازی و اصلاح شود.

وی با انتقاد از عدم شفاف‌سازی در توقف پروژه راه ساحلی به بندر بوستانو تصریح کرد: به دلایل نامعلوم  یک باره این پروژه متوقف شد در حالی که مسیر ارتباطی روستاهای ساحلی و همچنین تعداد فراوانی از مردم برای گردشگری و تفریح در کنار ساحل است و جاده فعلی به هیچ وجه جوابگوی این حجم از تردد نیست.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به  معطل ماندن احداث پل تخریبی چک چک در جاده پارسیان  به بندرلنگه از سال ۹۸ تاکنون، پل روستای بمبری، اصلاح آب نمای روستای احمدی و بسیاری از روستاهای دیگر خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه راه با جان مردم ارتباط دارد و می‌طلبد مسوولین به فوریت در جهت رفع آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پارسیان محمد بارانی طرح اقتصادی دولت تعزیرات حکومتی پارسیان امام جمعه پارسیان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، ایثارگران ، فرهیختگان ، پژوهشگران ، دانشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف و مردم ولایتمدار استان سمنان  گفت : استان سمنان مردمی با ایمان و همیشه حاضر در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم داشته و این حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثال زدنی در کنار وجود وجود علما و فرهیختگان استانی و وجود سرداران و مردم با بصیرت و زمان شناس همواره مورد احترام بوده و هست.
رئیسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدوار بودن به آینده گفت :دشمن تلاش می کند امید مردم را به ناامیدی تبدیل و بی‌دینی را به جای دینداری ترویج کند .

وی گفت : دشمن با ایجاد شبهات علمی  و گسترش آن بین جوانان و مردم ایمان و امید را که دو هدف اساسی برای یک ملت است هدف قرار داده است .

رئیس جمهور گفت : دشمن تولید و رشد اقتصادی ما را نمی‌خواست و به دنبال رکود و تعطیلی کارخانجات بود، اما فعال شدن هشت هزار و ۴۰۰  کارخانه و کارگاه و بازگشت آنها به خط تولید نشان از امید و ایمان مردم ایران دارد
 رئیسی با اشاره به بازگشت ۲۰۱ واحد راکد به عرصه تولید و ایجاد اشتغال برای چهاز هزار و ۵۰۰ نفر ، از مدیران و کارگران قدردانی کرد و گفت : دشمن نمی‌خواهد کشاورزی رونق داشته باشد و به دنبال این است که ما وارد کننده کالای اساسی باشیم، اما تولید کالای اساسی در حال حاضر ۲۲ درصد رشد داشته و این باعث خشم دشمنان شده است .
رئیس جمهور گفت : تلاش می شود دیگر واحد تولیدی تعطیل نشود و مسئولین اجازه نمی‌دهند هیچ واحدی دوباره غیر فعال شود.
دکتر رئیسی، اتمام ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از گذشته را از اقدامات خوب صورت گرفته دانست و با اشاره به مصوبات دور اول سفر گفت : افتتاح نیروگاهی با ۳۶۶ مگاوات در استان و در مدار قرار گرفتن آن در کوتاه‌ترین زمان جای خرسندی دارد.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت : از نکات مورد توجه و خواست استان مسئله تامین آب است که مورد توجه دولت بوده و و هست و بنای دولت این است که زندگی مردم به خاطر آب ، برق ، جاده و بهداشت و دیگر موارد دچار مشکل نشود و دولت به دنبال چاره‌اندیشی برای حل مشکلات است و از کنار این مسائل عبور نمی‌کند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : دیروز می‌گفتند روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل ننویسید ،اما امروز موشک‌های ما بر قلب رژیم صهیونیستی فرود می‌آید و آنها را متوجه نسل کشی می‌کند و آنچه رهبری و شهدا و فرهیختگان به ما آموختند این است که در تمام بخش های نظامی سیاسی و اقتصادی ما می‌توانیم.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی