Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به شناخت ۴۵ الی۴۶ ساله‌ای که از این استان دارد، گفت: این شناخت نشان داده که مردم این استان تعصب انقلابی دارند و انقلابی بودن را به معنای آشوب و تعرض نمی‌دانند بلکه آن را به معنای راه تکامل و راه تحقق احکام الهی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مقام معظم رهبری مدام به ما سفارش می‌کنند در راه انقلاب بمانیم یعنی اینکه سعی کنیم سبک زندگی دینی داشته باشیم که این سبک در این استان وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری نمی‌توانند حرکت‌ها، شعارها و افراد غیر از این مسیر و حرکت را تحمل کنند پس در مقابل افرادی که می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند، می‌ایستند، افزود: توجه داشته باشید دشمن غلط را به شما القا نکند.

آیا در زمان گذشته چپاول و مشکل وجود نداشت؟

نکونام اظهار کرد: حرف دشمن این است که مشکل مردم مشکلات معیشتی است و ایراداتی از قبیل چپاول، قاچاق و سوءمدیریت در جامعه وجود دارد پس این‌ها در شأن نظام اسلامی نیست پس این نظام، نظام اسلامی نیست و سعی دارند این تفکرات را به خورد مردم دهند، ما هم نمی‌گوییم سوءتدبیر و چپاول وجود ندارد اما آیا در گذشته و حتی زمان امامان این مشکلات وجود نداشت؟

وی ادامه داد: در همه زمان‌ها این مشکلات وجود دارد تنها تفاوتش این است که در زمان امام زمان غَلبه با عقل است و در زمان قبل از امام زمان غَلبه با ظلم است که باید با آن جنگید و وظیفه نظام اسلامی هم همین است پس نظام، نظام اسلامی است و تنها باید توجه داشته باشیم دچار تحلیل اشتباه نشویم.

بیشتر بخوانید:

راهپیمایی گلپایگانی‌ها در اعتراض به شعارهای هنجارشکنانه/ بنر اصناف برای رئیسی+ تصاویر اعتراض به گرانی ها تعدیل می شود/نوسان قیمت ارز در دولت رئیسی کم است

نکونام بیان داشت: تمام شرارت‌های امروز حتی جنگ اوکراین و روسیه کار آمریکاست که با هدف دیده شدن انجام می‌گیرد پس اگر قرآن از ما می‌خواهد جهاد کنیم جهاد تنها با ایستادن در برابر آمریکا معنا پیدا می‌کند.

دشمنان داخلی در استان سازمان‌یافته کار می‌کنند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه گاهی شرارت‌های دشمن داخلی است، گفت: افراد دخیل در این شرارت‌ها دو دسته هستند برخی‌ها فریب خورده و برخی‌ها خودفروخته هستند و اسلحه دریافت کرده‌اند که در جاهای مختلف و از جمله در استان ما به شدت سازمان‌یافته کار می‌کنند.

نکونام بیان داشت: افراد فریب خورده را باید به راه بازگرداند و مقابله با خودفروختگان تنها کار دستگاه‌های امنیتی نیست بلکه کار مومنان است و بصیرت جامعه ایمانی را می‌خواهد تا فریب این افراد را نخورند و جهاد در برابر این افراد جهاد فی سبیل‌الله است.

صف مومنان باید از صف بیگانگان جدا باشد

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: قرآن از ما انتظار دارد صف‌بندی داشته باشیم یعنی صفمان را با بیگانگان جدا کنیم تا مومن و غیرمومن، انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر تشخیص داده شود که الحمدلله این استان همینگونه است.

وی خاطرنشان کرد: دولت توانست میلیاردها ثروت را از دست چپاولگران خارج و به جیب مردم منتقل کند که هیچ کس منکر آن نیست فقط مردم با نحوه اجرای آن مشکل دارند که ابهاماتی وجود دارد و حق دارند بپرسند و مطالبه کنند و مطالبه درست جزئی از این انقلاب است اما آیا مطالبه‌گر درست به حوزه علمیه امام صادق (ع) حمله می‌کند و پایگاه بسیج که محل جمع شدن جوانان است را به آتش می‌کشد؟

وی بیان داشت: آشوبگران با آبروی انقلابی این استان بازی کردند که مقابله با این افراد مطالبه مردم است تا وضعیت آرام شود و بتوانند به درستی مطالبه‌گری کنند.

21231

کد خبر 1633010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تجمعات اعتراضی استان چهارمحال و بختیاری گرانی نماز جمعه ائمه جمعه امام جمعه شهرکرد نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است