Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:43:08 GMT

انبار احتکار کالاهای اساسی در طارم کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۷۵۲

انبار احتکار کالاهای اساسی در طارم کشف شد

گروه استان‌ها - جانشین پلیس استان زنجان با تشریح کشفیات احتکار کالاهای اساسی در استان زنجان از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در طارم خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ ایرج خانی‌پور اظهار داشت: مأموران پلیس شهرستان طارم موفق شدند که احتکار کیسه‌های آرد را در یکی نقاط این شهرستان کشف کنند؛ به خاطر حساسیتی که در این روزها حاکم است قطعاً اجازه نمی‌دهیم برخی متخلفان و سودجویان با احتکار آرد و روغن و سایر اقلام ضروری، بازار را دچار هیجان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به کشف کالاهای اساسی در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: یک انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان طارم کشف شد؛ در این احتکار 22 تن شکر، شش تن قند، 800 کیلوگرم برنج، 500 کیلوگرم نخ پلاستیکی کشاورزی و چندین تن روغن کشف شد؛ در این پرونده یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین پلیس استان زنجان از کشف 10 تن آرد قاچاق در سلطانیه خبر داد و افزود: در اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق، عوامل پلیس امنیت عمومی سلطانیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و نهایتاً 10 تن آرد قاچاق را کشف کردند؛ در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

واکنش رئیس‌کل دادگستری استان زنجان درباره تخلفات احتمالی استاندار سابق واکنش معاون امنیتی وزیر کشور به حادثه گروگانگیری ایلام/ عامل حادثه بارها همکارانش را ‌تهدید کرده بود/ پلیس ‌شجاعانه عمل کرد رئیس پلیس آگاهی فراجا: ایران در کشف جرائم جنایی رکورددار شد‌/ 90 درصد جرائم را کشف کرده‌ایم

وی در ادامه گریزی به کشف کالاهای اساسی در شهرستان ابهر زد و گفت: سه انبار محل دپو و کالاهای اساسی در این شهرستان کشف شد؛ مأموران پلیس ابهر که با هماهنگی مقام قضایی وارد این انبارها شدند توانستند بیش از 2 هزار و 150 کیلوگرم انواع روغن جامد و مایع، 720 کیلوگرم برنج تنظیم بازار، 4 تن آرد و چندین کیلوگرم ماکارونی را کشف و ضبط کنند؛ در این پرونده چهار نفر از متهمان دستگیر شدند.

خانی‌پور در ادامه به دستگیری سارقان سیم کابل در شهرستان‌ ایجرود اشاره و مطرح کرد: در این رابطه چند نفر دستگیر و به سرقت‌های خود از سیم و کابل اماکن عمومی و خصوصی اعتراف کردند؛ این متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع محترم قضایی تحویل داده شدند.

تصادف خونین در ابهر - قیدار

وی در پایان به تصادف خونین در محور ابهر - قیدار در شب گذشته اشاره کرد و گفت: ترکیدگی و انحراف به چپ خودروی سواری سبب شد که این خودرو با یک دستگاه کامیون شاخ به شاخ شود و متأسفانه چهار نفر از هموطنانمان در این حادثه جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار کالاهای اساسی کالاهای اساسی استان زنجان کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار مهر، اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که با جراحی اقتصادی که در دولت سیزدهم رخ داد ارز ترجیحی ۴.۲۰۰ تومان از کالاهای اساسی حذف شد. به این ترتیب بنا به گفته مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی تمام کالاهای اساسی از نهاده‌های دامی و کشاورزی تا گوشت با ارز نیمایی ۲۸.۵۰۰ تومانی وارد می‌شود.

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری عنوان کرده، امسال بنا است که ۱۱ میلیارد دلار ارز به واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی وارداتی اختصاص یابد که اختلاف این عدد با نرخ بازار مبادله‌ای شامل ۱۵۰ همت می‌شود که دولت می‌پردازد.

چندی قبل محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تغییرات نرخ ارز در بازار آزاد گفته بود که واردات کالاهای اساسی براساس نرخ ارز نیمایی صورت می گرد وارز ازاد هیچ تأثیری در واردات کالاهای اساسی ندارد.

کد خبر 6079872 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران