Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام عین الهی روز جمعه در بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری در دست ساخت سلماس افزود: تکمیل این استادیوم نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است که با قرار گرفتن پروژه در ردیف طرح‌های اولویت دار سفر رییس جمهور به استان و تخصیص اعتبار به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه ورزشی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در تماس با وزیر ورزش و جوانان و اعلام وضعیت موجود قول مساعد برای تکمیل زیرساخت‌های ورزش شهرستان سلماس داده شد و ضروریست شهروندان هم برای سلامتی خود همت کرده و ورزش را در اولویت کارهای روزمره خود قرار دهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این طرح  ملی که دو سال قبل به صورت ناقص افتتاح شده یکی از مطالبات مهم مردم بویژه ورزشکاران شهرستان است که امید می‌رود به زودی تکمیل و به صورت کامل به بهربرداری برسد.

عین الهی در سفر به سلماس همچنین با خانواده شهید ولی نژاداسد، اولین شهید مدافع سلامت سلماس دیدار و گفت‌ وگو کرد.

وی در این دیدار که در روستای شوریک سلماس انجام شد، گفت: شهید نژاداسد نمونه‌ ایثارگرانی بود که همانند دفاع مقدس همیشه در صحنه جبهه مبارزه با بیماری کرونا حضور داشت و در نهایت نیز در جبهه سلامت به آرزوی دیرینه خود یهنی شهادت رسید.
عین الهی با بیان اینکه در دوران کرونا ۲۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه سلامت به شهادت رسیدند، افزود: رسانه‌ها باید صحنه‌های زیبای جلوه‌های شهادت و ایثار را به تصویر بکشند تا الگویی برای جامعه باشد.

به گزارش ایرنا، ساخت این استادیوم ورزشی سال ۱۳۸۸ در ۱۰ هزار مترمربع آغاز و سپس دچار رکود شده بود اما تکمیل آن پس ۱۰ سال در سال ۱۳۹۸ در اولویت قرار گرفت و به صورت ناقص بهره برداری شد.
ورزشگاه پنج هزار نفری سلماس شامل زمین چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی، سیستم روشنایی برای بازی های شبانه، سالن بدنسازی، سونا، رختکن و پارکینگ است.
با تکمیل استادیوم پنج هزار نفری شهرستان سلماس، مساحت فضاهای روباز ورزشی در سلماس از ۲۹ هزار مترمربع به ۳۴ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.
سلماس در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و جمعیت آن به حدود ۲۰۰ هزار نفر می رسد.
۹ هزار ورزشکار سلماسی با داشتن کارت بیمه ورزشی، در قالب ۳۳ هیات ساماندهی شده اند که چهار هزار نفر مرد و بقیه زن هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بهرام عین اللهی سفر استانی سلماس اعتبارات دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بهرام عین اللهی سفر استانی آذربایجان غربی بهرام عین اللهی سفر استانی سلماس اعتبارات دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد