Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@10:46:30 GMT

ادین ترزیچ گزینه جانشینی مارکو روزه

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۹۳۲

مارکو روزه از هدایت دورتموند برکنار شد و زنبورها برای پر کردن جای او به سراغ ادین ترزیچ رفته اند.

ادین ترزیچ، مدیر فنی دورتموند ممکن است پس از یک سال دوباره به نیمکت این تیم بازگردد.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو و اسکای اسپورت، دورتموند در اندیشه انتخاب ادین ترزیچ به عنوان جانشین مارکو روزه بر روی نیمکت تیم خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادین ترزیچ در فصل 21-2020 به عنوان سرمربی موقت دورتموند در طول 32 بازی بر روی نیمکت این تیم نشست و حال پس از یک فصل ممکن است دوباره به نیمکت دورتموند بازگردد. این سرمربی آلمانی در حال حاضر به عنوان مدیر فنی در باشگاه دورتموند مشغول به کار است.

همچنین بخوانید:

رسمی؛ مارکو روزه از دورتموند اخراج شد

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارکو روزه ادین ترزیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!

سرمربی پیشین بایرن مونیخ تازه‌ترین نام مطرج شده برای نشستن روی نیمکت لیورپول است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هفته پیش بود که با انتشار گزارشی مدعی شد؛ روبن آموریم سرمربی فعلی اسپورتینگ لیسبون با باشگاه لیورپول برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این مربی پرتغالی در پایان فصل جانشین یورگن کلوپ خواهد شد. حالا یک رسانه انگلیسی از گزینه‌ای دور از انتظار برای جانشینی سرمربی آلمانی لیورپول خبر می‌دهد.

باشگاه لیورپول که اخیراً اعلام کرد؛ یورگن کلوپ تصمیم گرفته در پایان فصل جاری به حضور 9 ساله‌اش در این تیم پایان دهد، به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای این مربی آلمانی است و در این مدت از مربیانی همچون ژابی آلونسو، روبرتو دزربی، روبن آموریم و یولیان ناگلسمان به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ یاد شده است.

حالا نشریه «دیلی‌میل» انگلیس با انتشار گزارشی از پدیدار شدن گزینه‌ای دور از انتظار برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول رونمایی کرد. بر اساس این گزارش؛ نیکو کواچ که پیش از این سابقه هدایت تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، موناکو و ولفسبورگ را داشته، به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته شده است.

لیورپول با جانشین کلوپ به توافق رسید

نیکو کواچ 52 ساله در روزهای پایانی اسفندماه بود که از سمت سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد. برکناری این مربی کروات درست یک روز پس از شکست خانگی 3 بر یک گرگ‌ها مقابل آگزبورگ در هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگا صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • ادین ترزیچ: امیدوارم مصدومیت هالر جدی نباشد؛ کار را برای خود سخت کردیم