Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، با حضور در جمع مردم میاندوآب در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان‌ اظهار داشت: در صداقت مردم آذربایجان‌غربی همین بس است که شهدای بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران داده است در صداقت شهر میاندواب شهیدان، برادران باکری دلیل صدق و صفای مردم میاندوآب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جانبازانی در این شهر بر روی تخت توسط مادران همسران و خانواده ها پرستاری می‌شود خاطرنشان کرد: جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است و این رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی برای ما مسئولیت آور است و مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری  برای ارائه خدمت به بدهد.

رئیس جمهور یادآور شد: تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است و دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد چراکه با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: تمام کار ما در ‌دولت مبتنی بر عدالت است دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان این مسیرها هموار شوند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در رابطه با مسائل مردم، دنبال توسعه یافتگی مبتنی بر آمایش سرزمینی و برای عموم مردم هستیم، بیان کرد:  ظرفیت‌های بسیاری در استان  از جمله کشاورزی، معادن و گردشگری وجود دارد که باید بر همین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به اشتغالزایی و ایجاد شغل برای جوانان اقدام شود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود چراکه مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیر خدمتگزار تشخیص می دهند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده است که فشارهای حداکثری به ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: آمریکا و اروپا در حاضر در مسائل کرونا گرفتار هستند اما همه مردم شاهد این هستند که شرایط کرونایی در کشور ما با سایر کشورها متفاوت است .

وی در خصوص مسائل اقتصادی کشور عنوان کرد: دولت به دنبال توسعه یافتگی برای تمام کشور است و عدالت را پایه گذاری کند.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد ۸ هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات .

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور میاندوآب باکری رشادت رئیس جمهور مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند

به گزارش خبرآنلاین، صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در پاسخ به این پرسش که شکاف میان آمریکا و اسرائیل بر سر حمله به ایران را چگونه می‌شود برداشت کرد؟ به هم‌میهن گفت: «وجه تفاوت و اختلاف‌نظر آمریکایی‌ها و دولت نتانیاهو قابل فهم است زیرا دولت کنونی آمریکا دموکرات است و تا حدودی و تأکید می‌کنم که صرفاً تا حدودی به موازین دموکراسی پایبند است اما دولت اسرائیل به‌ویژه افراطیون مذهبی اطراف نتانیاهو به‌هیچ‌وجه به‌هیچ‌یک از مبانی دموکراسی پایبند نیستند. نتانیاهو متوجه شده است که افکار عمومی اسرائیل از عملکرد دولت اسرائیل بعد از عملیات هفتم اکتبر حماس رضایت ندارند؛ به همین دلیل سعی دارد که بحران را حفظ کند. مجموعه این دلایل باعث شده است که نتانیاهو و شرکای راست‌گرای افراطی‌اش با هیچ نوع آتش‌بس موافقت نکنند و به هر شکلی که ممکن است بحران را ادامه دهند با بهانه نابودی حماس. نتانیاهو می‌داند اگر راضی به آتش‌بس شود، افکار عمومی دولتش را کنار می‌گذارند و در مجموع استمرار بحران برای نتانیاهو به منزله باقی‌ماندن در قدرت است».

او ادامه داد: «شرایط اما برای جو بایدن متفاوت است. او به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد که چه آمریکا و چه اسرائیل با ایران مواجهه نظامی داشته باشند. آمریکا می‌داند اگر اسرائیل، ایران را بزند، ماجرا تمام نمی‌شود و ایران پاسخ می‌دهد و درگیری بالا می‌گیرد و حتماً پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه هم هدف ایران قرار می‌گیرد و این آتش شعله‌ور شده و به این سادگی‌ها خاموش نمی‌شود. این را هم بگویم که چنین شرایطی به نفع روسیه است زیرا توجه غربی‌ها را از جنگ اوکراین به خاورمیانه معطوف می‌کند و آمریکا مجبور می‌شود بخشی از توان نظامی‌اش را به‌جای آنکه به اوکراین بدهد، به خاورمیانه بیاورد.در عین حال می‌داند اگر جنگی در بگیرد ممکن است چین از این موقعیت استفاده کند و تایوان را تسخیر کند و طبیعی است در آن شرایط برای آمریکا سخت است که به مقابله با چین هم برود. همه این شرایط باعث شده است که آمریکا نخواهد جنگی با ایران در بگیرد.

در مقابل همان‌طور که گفتم نتانیاهو برای استمرار بحران بدش نمی‌آید که با ایران وارد جنگ شود؛ بنابراین بین بایدن و نتانیاهو بر سر جنگ با ایران اختلاف جدی وجود دارد». زیباکلام درباره اینکه ایران از چنین شکافی چه استفاده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ مطرح کرد: «متأسفانه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا سیاست خارجی‌اش در خدمت ایدئولوژی غرب‌ستیزی و انقلابی‌گری بوده است. اکنون و با توجه به اختلاف نظر آمریکا و اسرائیل، ایران می‌تواند یک بار هم که شده بدون واسطه با آمریکا وارد مذاکره شود تا به جای ایدئولوژی با ابزار دیپلماسی فضا را به نفع خود پیش ببرد». 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896579

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • اصرار آلمان بر تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه ایران
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون