Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@22:19:47 GMT

آنچلوتی: فوتبال ایتالیا به چندین دلیل دیگر جذاب نیست؛

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۰۶۳

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است فوتبال ایتالیا به چندین دلیل دچار افت شده است.

کارلو آنچلوتی می گوید کیفیت فردی بازیکنان ایتالیایی مثل 15 سال پیش نیست.

طرفداری| به گزارش اسکای، بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی، تعداد زیادی از کارشناسان و مربیان بر لزوم ایجاد تغییر در ساختار فوتبار این کشور صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مورد این که فوتبال ایتالیا در چه زمینه هایی باید بهتر شود، گفت:

به نظرم فوتبال ایتالیا باید هیجان انگیزتر شود. فوتبال ایتالیا به چند دلیل جذاب نیست. یک بخش تکنیکی وجود دارد که در این زمینه کمبود بازیکنان الگو در نسل فوتبالیست هایمان داریم که از سال 2006 به بعد در معرفی قهرمان های بزرگ دچار مشکلاتی شد. در حالی که در آن زمان بازیکنان مختلفی نظیر توتی، دل پیرو، پیرلو و گاتوزو را داشتیم. ایتالیا نتوانست استعداد جدید پیدا کند و درست است که در مسابقات یورو موفق شد اما کیفیت فردی بازیکنان ایتالیا در حال حاضر مثل 15 سال پیش نیست.

آنچلوتی در مورد این که چطور می توان این کیفیت را افزایش داد، گفت:

از نظر من بازیکنان جوان در حال حاضر برای بازی کردن در سری آ دچار مشکل هستند. به خصوص با توجه به قوانین جدید که به سود بازیکنان خارجی است و به ایتالیایی ها اجازه نمی دهد زمان مورد نیازشان بازی کنند. در سال 2019 یک مسابقه فینال جوانان بین پرتغال و ایتالیا برگزار شد. بازیکنان پرتغالی آن دیدار حالا در تیم های بزرگ پرتغال یا انگلیس بازی می کنند ولی بازیکنان ایتالیایی کمتر فعال هستند. 

مربی ایتالیایی در پایان در مورد قانون کمک داور ویدیویی و اصلاح زمان بازی ها نیز گفت:

با اصلاح زمان مسابقات موافقم. به نظرم باید قانون بعدی باشد. این روزها برخی مسابقات 10 دقیقه وقت تلف شده دارد. این باعث می شود جلوی اتلاف وقت گرفته شود و به نظرم زمان اصلاح آن رسیده است. در مورد کمک داور ویدیویی نیز به نظرم استفاده از آن در تمام اتفاقات مفید نخواهد بود. VAR مفید است و باید بهتر شود. این وسیله برای کمک به داوران برای جلوگیری از اشتباه معرفی شد ولی نباید در تمام صحنه ها دخالت کند و تصمیم باید با داور باشد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم