Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:00:48 GMT

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۱۰۰

رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر جمعه در حاشیه برپایی رزمایش بیت المقدس ۱۲ در بابلسر با بیان اینکه امروز در جنگ رسانه‌ای عظیم قرار داریم، گفت: بخشی از اثرات این جنگ رسانه‌ای را در قالب جنگ اقتصادی مشاهده می‌کنیم و باید به این بعد از جنگ وسیع و عمیق رسانه‌ای توجه کرد.

وی ادامه داد: باید در این جنگ رسانه‌ای چندبعدی و هوشمند، هوشیار باشیم زیرا دشمن با بررسی عمیق از داشته‌های انقلاب اسلامی و اعتقاد به این می‌توان از طریق جنگ شناختی، باورها را تغییر داد، ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امداد و نجات، رزم در جنگ، کوی وبرزن و محافظت از سواحل از جمله تاکتیک‌های رزمایش بیت المقدس ۱۲ اعلام کرد و گفت: با بهره گیری از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اعتقادی بتوانیم نیروهای عظیم انقلاب و مردم را برابر ترفندهای دشمن محافظت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا وجود بسیج را سبب عزت و قدرت ایران اسلامی دانست و گفت: حضور بسیجیان هموار برهم زننده نقشه‌های دشمنان است.

در این مراسم، رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ با رمز مقدس یا علی بن ابی طالب در مازندران کلید خورد.

کد خبر 5494816

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران رزمایش الی بیت المقدس بوشهر کرمانشاه گرد و غبار احتکار آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرد و خاک ایلام ویروس کرونا بیت المقدس ۱۲ رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد