Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد. 

مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مجموعه در زمینه خدمات پس از فروش را که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم در بازدید از ایران‌خودرو و دستورهای ویژه وزیر صمت و نیازمندی‌های مشتریان طرح‌ریزی شده بود، تبیین و توقعات و انتظارات خود را به صورت شفاف برای مجموعه مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این همایش ضمن تشریح اهداف شرکت گفت: حدود نیمی از هموطنان و خانواده‌های ایرانی به صورت مستقیم از محصولات و خدمات فروش و پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو استفاده می‌کنند و از این رو مسوولیت خطیری در قبال تک‌تک مشتریان به عهده ماست و برنامه سال جاری به نحوی تنظیم شده که امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عدد ۷۹۳ به عدد ۸۱۰ ، امتیاز رضایت از تامین قطعات از ۷۶۰ به ۸۰۰ و امتیاز رفتار با مشتری از ۸۴۳ به ۹۲۰ ارتقا پیدا کند. همچنین دستیابی به رکورد یک روز بدون شکایت از خدمات پس از فروش در سال جاری از دیگر اهداف مجموعه است. 
 ماشااله وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر در ۲۶۲ شهرستان کشور نمایندگی دارد و با پوشش ۸۷ درصدی در شهرهای کشور، برنامه توسعه کیفی و کمی نمایندگی‌ها را در نیز در دستور کار خود دارد. از سوی دیگر از آن‌جا که نمایندگی‌ها، به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو همواره در کنار ما هستند، بهبود وضعیت کسب و کار و وضعیت اقتصادی و درآمدی آن‌ها نیز از دیگر اهداف ما تعریف شده است. چرا که در نهایت نمایندگی‌های مجاز، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارند.

در این همایش، پس از ابلاغ اهداف شش‌گانه کیفی توسط معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش، تمامی حاضران متعهد شدند در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش بکوشند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تحول شبکه خدمات پس از فروش ایران گروه صنعتی ایران خودرو خدمات پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مستریان شد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت این سازمان در دریافت دو گواهینامه استاندارد اظهار کرد: این گواهینامه‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و تعهد کارکنان این سازمان در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده است.

وی افزود: استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۴ از جمله استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان است که ایزو ۹۰۰۱ به ایجاد و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها و ایزو ۱۰۰۰۴ به اندازه‌گیری و ارزیابی رضایت مشتریان می‌پردازد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با انجام اقدامات متنوع و جدی، به استانداردهای بین‌المللی مربوط به مدیریت کیفیت رسیده و مورد تأیید مؤسسات معتبر قرار گرفته است.

توکلی ادامه داد: این دستاورد نشان از پیگیری سازمان برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.

وی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک سازمان خدماتی، به دنبال جذب سرمایه‌های مادی و انسانی شهروندی و ایجاد ارزش افزوده برای جامعه هستیم و این دستاورد نشان از پیگیری ما برای ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان دارد.

مدیرعامل این سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اصول یادشده، تمام کارکنان سازمان موظف هستند نهایت تلاش خود را در راستای نیل به اهداف مورد اشاره و بهبود مستمر فرایندهای سازمان به‌کار گیرند.

توکلی با اشاره به بهبود مداوم خدمات در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: این اقدامات شامل بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های تخصصی، ایجاد فرآیندهای بهینه و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مداوم و تعهد به بهبود کیفیت و ارائه خدمات عالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، نشان از تمرکز بر رضایت مشتریان و پیگیری اهداف مدیریت کیفیت در این سازمان دارد.

کد خبر 746827

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد