Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@18:42:28 GMT

سرمربی زردها برکنار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۱۶۴

پس از تنها یک سال، دورتموند با مارکو روزه، مربی خود قطع همکاری کرد. ناطقان: خبر کوتاه بود، باشگاه دورتموند دقایقی پیش اعلام کرد که پس از جلسه دیروز هیئت مدیره به این نتیجه رسیده اند که با مارکو روزه قطع همکاری شود. مربی سابق گلادباخ پس از تنها یک فصل حضور روی نیمکت دورتموند برکنار شد و دوران حضور کوتاه مدتش پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند با او به هیچ جامی دست پیدا نکرد و در بوندسلیگا پس از ۳۴ بازی و ۶۹ امتیاز پشت سر بایرن رتبه دوم را کسب کرد. دورتموند در لیگ قهرمانان و جام حذفی نیز نتایج ناامیدکننده ای گرفت.

در بیانیه دورتموند قید شده که این تصمیم با هماهنگی هانس یوآخیم واتسکه(مدیر)، میائیل زورک(مدیر ورزشی)، سباستین کهل و ماتیاس سامر گرفته شده است.
واتسکه در واکنش به برکناری روزه گفت:«« امروز برای هیچ یک از ما روز ساده ای نیست، زیرا احترام متقابلی بین مان وجود داشت، دارد و خواهد داشت. پس از فصلی که به دلایل مختلف رضایت بخش نبود، به این نتیجه رسیدیم که در بسیاری از زمینه ها از فرصت های خود نهایت استفاده را نبردیم. اعتقاد بر این بود که رسیدن به اهداف مان در فصل جدید با مارکو روزه امکان پذیر نبود.»

مارکو روزه هم گفت:« با وجود یک فصل سخت و با مشکلات بسیار زیاد، من به برنامه ها و مسیری که باید طی می شد، اعتقاد داشتم. در طول گفتگو با مدیران اما متوجه شدم اطمینان ۱۰۰ درصدی به من وجود ندارد و بهترین تصمیم جدایی بود.» منبع: خبر انلاین برچسب ها: سرمربی ، زردها ، برکنار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرمربی زردها برکنار مارکو روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قهرمانی لورکوزن به تاخیر افتاد، دورتموند عقب ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  نتایج و برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

ار بی لایپزیش ۳ - ۰ وولفسبورگ
ماینتس ۴ - ۱ هوفنهایم
بایرن مونیخ ۲ - ۰ اف ث کلن (گل‌ها: رافائل گریرو در دقیقه ۶۵ و توماس مولر ۳ + ۹۰) 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بوروسیا مونشن گلادباخ ۲ - ۱ بوروسیا دورتموند (گل دورتموند: مکسی ووبر در دقیقه ۳۶) 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بوخوم ۱ - ۱ هایدن هایم
اشتوتگارت ۳ - ۰ آینتراخت فرانکفورت

برنامه - یک شنبه ۲۶ فروردین:
دارمشتات - فرایبورگ
بایرلورکوزن - وردربرمن

در جدول بوندسلیگای آلمان، تیم بایرلورکوزن با ۷۶ امتیاز در صدر است و مجوز فصل آینده حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. تیم‌های بایرن مونیخ (قهرمان فصل قبل) و اشتوتگارت با ۶۳، ار بی لایپزیش و بوروسیا دورتموند با ۵۳ امتیاز دوم تا پنجم هستند. تیم لورکوزن هنوز در این فصل در بوندسلیگا شکست نخورده است.

در پائین جدول تیم‌های ماینتس با ۲۳، اف ث کلن با ۲۲ و دارمشتات با ۱۴ امتیاز در رده‌های ۱۶ تا ۱۸ قرار گرفته اند. دو تیم آخر جدول به بوندسلیگای دو سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم برای بقا در دسته اول باید با تیم سوم دسته دوم در پلی آف مصاف دهد.

دیگر خبرها

  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • اعلام قهرمانی لورکوزن به تاخیر افتاد، دورتموند عقب ماند
  • رسمی؛ فرناندو سانتوس از هدایت بشیکتاش برکنار شد