Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:46:49 GMT

کشف ۶۰ تن برنج احتکار شده در شهریار

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۱۷۳

کشف ۶۰ تن برنج احتکار شده در شهریار

سردار کیوان ظهیری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج در یک سوله در شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس انبار مورد نظر شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

سردار ظهیری در ادامه با بیان اینکه در بازرسي از این سوله ۶۰ تن برنج كشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳۰ میلیارد ريال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار برنج مجوز قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صبح تبریز»؛ با یاد شهریار عدل


عصر ایران- در 8 روز گذشته نشریات سراسری را معرفی کردیم و جای نشریه‌ای خاص و متمرکز بر بخشی از سرزمین‌مان خالی بود و از این رو این بار نشریه صبح تبریز را با قلم نیما عظیمی معرفی می‌کنیم:

  نشریه‌ی «صبح تبریز» مجله‌ای خوش‌ قد و قامت در آذربایجان است که از نظر فرم مانند بسیاری از ماهنامه‌ها و فصل‌نامه‌ها، «پرونده‌محور» است و در هر شماره، موضوع یا چهره خاصی را از زوایای مختلف مورد بحث قرار می‌دهد. 

از نظر محتوا نیز در هر شماره، فصلی از تاریخ، فرهنگ و هنر ایران زمین را روایت می‌کند و درون‌مایۀ کاملاً ایران‌‌دوستانه دارد. 

صبح تبریز سال گذشته، در جشنواره رسانه‌های ملی ایران، رتبه نخست را در بخش گفت‌وگو از آن خود کرد. «میراعتماد عمادی» مدیرمسئول و «فرشید باغشمال» سردبیر مجله است. 

ویژه‌نامۀ نوروزی مجله، با گرامی‌داشت هشتادمین سال زادروز دکتر شهریار عدل منتشر شده‌ و با عکسی از دکتر عدل در کنار گل‌ومرغ‌های قاجاری همراه شده که اشاره به خاستگاه هنری و تاریخی این شخصیت کم‌نظیر دارد. 

مرحوم عدل، اهل تبریز و با همت او بود که تخت‌جمشید، چغازنبیل و نقش‌جهان اصفهان به ثبت جهانی رسید و این سه اثر تاریخی را در سال‌های جنگ، زیر چتر حمایتی یونسکو برد و از خطر بمباران‌های احتمالی عراق نجات داد.
 
صبح تبریز، در همین‌شماره، به پیشینه هنر سفال در آذربایجان نیز پرداخته و نشان این هنر تمدن‌ساز را از کاوش‌هایِ باستان‌شناسیِ قرونِ میانی گرفته تا آثار برادرانِ فقید قابچی -که ترکیب رازآلود آبی‌فیروزه‌ای کارگاه‌شان، همواره مورد توجه پژوهشگران سفال است- بررسی کرده‌است. شماره‌های پیشین این مجله نیز حال‌وهوای مشابهی دارند:  

- «پرونده جغرافیای آذربایجان» و یادی از شادروان دکتر رحیم هویدا از جغرافی‌دانان برجسته دانشگاه تبریز در سال‌های دور. 


- «پرونده موزه» و یادی از شادروان استاد فاطمه کریمی، بانوی کهنه‌کار باستان‌شناسی ایران و پایه‌گذار کاوش‌های ربع‌رشیدی تبریز در سال 1372.  

- «پرونده شادروان حاج‌اسماعیل امیرخیزی» تاریخ‌نگار، ادیب، خوش‌نویس و از چهره‌های شاخص مشروطه، که مشاور ستارخان سردار ملی نیز بود.
 
- «پرونده پهلوانی» و یادی از عیاران و لوطیان تبریز در دوره صفوی، نظیر پهلوان حاج‌ اللهیارخان تبریزی، پهلوان ابراهیم حلاج‌اوغلی و پهلوان عبادالله سرابی تبریزی.  

- «پرونده اسناد تاریخی تبریز» و مرور مهم‌ترین اسناد تاریخ معاصر تبریز از جمله «وقف‌نامه تبریز» که یادآور اشغال بیست‌ساله‌ی تبریز توسط عثمانی‌ها است.  

- «پرونده مکتب مرثیه تبریز» و یادی از نوحه‌سرایان آذربایجان به همراه آئین‌ها و سنت‌های عزاداری در تبریز.  

- «یادنامه دکتر محمدجواد مشکور» ادیب، مورخ و دین‌پژوه برجسته معاصر که سال‌های جوانی خود را در دانشگاه تبریز حضور داشته و با کتاب مهم «تبریز تا پایان قرن نهم هجری» نقش ارزنده‌ای در روایت تاریخ این شهر داشته‌است.  


- «پرونده باغات تاریخی تبریز» با نگاه بر پیشامدهای ناگواری که «باغ‌شهر تبریز» را به وضعیت خشکیده معاصر بدل ساخت.   

- «پرونده تبریز دهه 60» با گفتارهایی درباره روزهای ملتهب این شهر در گفت‌وگو با مسئولان و چهره‌های پرنفوذ آن دوران.  

- «پرونده دارالسلطنه تبریز» و یادی از رجال برجسته و تاثیرگذار تبریز در عهد قاجار.  

- «پرونده کاسبی» و یادی از آئین‌ها و باورهای کاسبی سنتی در تبریز قدیم.  

-«پرونده تبریز و خراسان» که به اشتراکات تاریخی دو شهر با محوریت ارادت به آستان امام رضا(ع) پرداخته است. 

- «پرونده تبریز و اصفهان» که از آن به «رفاقت‌نامه دو شهر» یاد شده‌ و پیداست قصد دارد بر فضای قیاس دو شهر تاریخی فایق آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امید جوان؛ نوروز در خاطرات بازرگان/ در شورای انقلاب به دنبال جای‌گزینی برای عید نوروز بودند تجارت فردا؛ روی دیگری از بهروز افخمی/ ملکه‌های اقتصاد؛ شگفتانۀ هنرپیشۀ زن هالیوود سیاست‌نامه؛ متفکران برتر در 45 سال بعد از انقلاب

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • «صبح تبریز»؛ با یاد شهریار عدل
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان