Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در ادامه رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا در مرحله رده بندی موفق شد تاراز قزاقستان را از پیش رو بردارد و به مقام سوم این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه های آسیا مرحله رده بندی  رقابت ها امروز تیم والیبال مقاومت شهداب یزد به مصاف تاراز قزاقستان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر صفر نماینده این کشور را از پیش رو برداشت تا سومی این رقابت ها را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که تیم شهداب که برای حفظ حیثیت تیم قهرمان لیگ والیبال ایران محکوم به پیروزی بود بازی را با قدرت آغاز کرد و توانستم ست ها اول و دوم را با امتیاز های 25 بر 20 و 25 بر 15 به سود به پایان ببرد. در ست سوم تیم والیبال تاراز که نمی خواست به راحتی از این مسابقات کنار برود تمام توان خود را گذاشت تا پیروز ست سوم شود، اما باز این شاگردان طلوع کیان بودند که خوش درخشیدند و توانستند ست سوم را هم با نتیجه 25 بر 22  پیروز شوند و مقام سوم این رقابت ها را کسب کنند.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال لیگ قهرمان شهداب طلوع کیان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد را بر نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و کار تعیین فینالیست دوم لیگ را به دیدار سوم بکشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بین تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد برگزار شد.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت امید فولادی‌وند ترتیب یافته بود ست اول را تیم شهداب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند.

دومین ست این دیدار با برتری اورموی‌ها ادامه داشت و تیم شهرداری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برتری خود را در بازی دیکته کرده و نتیجه را در ست شماری به تساوی بکشاند.

سومین ست این دیدار همانند ست دوم با برتری شهرداری ارومیه و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به پایان رسید تا ارومیه امیدوار به پیروزی در این دیدار در ست دوم باشد.

چهارمین ست این دیدار جذاب برخلاف ست‌های دوم و سوم همانند ست اول به نفع شهداب به پایان رسید و تیم یزدی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

پنجمین ست این دیدار در هیاهو و تشویق بی‌امان تماشاگران و هواداران ارومیه شروع شد و شهرداری از همان ابتدا توانست برتری خود را در بازی حفظ و در این ست حساس تفاوت امتیازات را به پنج رسانده و نتیجه ۹ بر ۴ شود.

در ادامه تیم شهرداری ارومیه در امتیازات ۱۰ بر ۶ و ۱۲ بر ۷ فاصله خود را با تیم یزدی حفظ کرد و در نهایت توانست با نتیجه ۱۵ بر به نفع خود به پایان رساند.

شهرداری ارومیه با پیروزی در این ست توانست در ست شماری نتیجه را سه بر دو به نفع خود به پایان رسانده و کار تیم صعود کننده به دیدار سوم دو تیم در تاریخ دهم فروردین کشیده شود.

به گزارش ایمنا، پیش از این تیم فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی برابر پیکان تهران راهی فینال لیگ برتر والیبال مردان شده است.

کد خبر 739786

دیگر خبرها

  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم