Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که گفته می‌شد تیم ملی فوتبال ایران در کانادا با تیم اکوادور هم یک دیدار دوستانه برگزار می‌کند، اما این بازی احتمالا لغو می‌شود و شاگردان اسکوچیچ زودتر از برنامه به تهران بازمی‌گردند.

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۶ خرداد در دیداری تدارکاتی در کانادا به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه شب بود که حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در یک گفتگوی تلویزیونی خبر داد ایران بعد از کانادا، در روز ۲۱ خرداد دیداری تدارکاتی با اکوادور برگزار می‌کند.

با این حال هنوز سه روز از اعلام این خبر نگذشته است که احتمال لغو بازی با اکوادور و تغییر کلی برنامه‌های تیم ملی ایران مطرح شده است. مهمترین موضوع ظاهراً محل برگزاری بازی با اکوادور است که تاکنون هیچ شهری نهایی نشده است.

حتی بحث برگزاری بازی ایران - اکوادور در کشور اسپانیا هم به میان آمد که با مخالفت فدراسیون فوتبال ایران مواجه شد چرا که فرصتی برای گرفتن ویزا و سفر دوباره به اروپا برای تیم دراگان اسکوچیچ مهیا نبود.

استیلی امروز جمعه گفت: هنوز زمین بازی با اکوادور مشخص نشده است. اگر قرار به برگزاری بازی خارج از کانادا است، باید هر دو تیم شرایطش را داشته باشند. حتی صحبتی از اسپانیا شد که برای ما و آنها مقدور نبود.

وی از تلاش فدراسیون برای پیدا کردن یک جایگزین برای اکوادور در صورت لغو این بازی خبر داد و گفت: دنبال این هستیم که اگر بازی با اکوادور نشد، با سنگال در روزهای ۱۲ یا ۱۴ ژوئن (۲۲ یا ۲۴ خرداد) در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. وزارت خارجه در این مورد به ما کمک کرده است و ارتباط خوبی وجود دارد.

مدیر تیم ملی ایران که با «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است ایران هم با کانادا و اکوادور بازی کند و هم با سنگال؟ تصریح کرد: خیر این امکان نیست.

به گفته استیلی، در صورت لغو بازی با اکوادور، ایران بعد از انجام بازی با کانادا این کشور را ترک می‌کند و برای دیدار با سنگال به تهران بر می‌گردد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران تیم ملی فوتبال ایران بازی با اکوادور تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال