Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد شمس در خصوص حضور هلدینگ (شرکت نگهدار یا شرکت هلدینگ شرکتی سهامی است که دارای شرکت‌های زیرمجموعه دیگر بوده و کنترل شرکت‌های زیرمجموعه، مستقیما زیر نظر مدیران و هیئت مدیره شرکت اصلی است.) سرمایه گذاری مس سرچشمه در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی گفت: هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در کنار شرکت ملی صنایع مس ایران، در این نمایشگاه حضور دارد و این هلدینگ به منظور سیاست‌های توسعه‌ای و به منظور معرفی توانمندی‌ها و ارتباط مستمر و پویا با صنایع و شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور، به صورت جدی در نمایشگاه‌های تخصصی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص فعالیت‌های معدنی این شرکت گفت: هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با توان عملیاتی و اجرایی شرکت‌های معدنی زیرمجموعه، همچون شرکت آریاناران سرچشمه و شرکت نوآوران مس، سال‌ها است در زمینه معدن فعالیت دارد.

به گفته مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه این هلدینگ با برخورداری از سرمایه انسانی متخصص، ماشین آلات معدنی و تجربه سال‌ها فعالیت در معدن مس سرچشمه و معدن مس سونگون، یکی از شرکت‌های توانمند در حوزه فعالیت‌های معدنی است.

او در ارتباط با فعالیت‌های پروژه‌ای شرکت در حوزه فراوری مواد معدنی می‌گوید: هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، طی سال‌های اخیر با طراحی و ساخت کارخانه فلوتاسیون سرچشمه، آغاز به کار پروژه‌های تغلیظ سرچشمه و  فلوتاسیون خاتون آباد و تجربه سالیان در راه اندازی و بهره برداری از کارخانه‌های فلوتاسیون سرباره کنورتور و ... در زمینه فراوری مواد معدنی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و تبدیل به یکی از بازوان توانمند کشور در این زمینه‌ها شده است.

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی از ۲۸ اردیبهشت ماه کار خود را در کرمان آغاز کرده و تا ۳۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مس سرچشمه مواد معدنی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در استان احیا گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شاهد احیای واحدهای بزرگ صنعتی در استان بودیم.

وی با اشاره به احیای ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۳۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ افزود: بر اساس مقایسه احیای واحدهای صنعتی طی دو سال اخیر شاهد هستیم که باوجود کاهش تعداد واحدهای احیا در سال گذشته، با رشد ۲ هزار و ۶۳ درصدی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته مواجه بودیم.

گلشنی عنوان کرد: اشتغالزایی در واحدهای احیا شده هزار و ۸۲۵ نفر می‌باشد که از رشد ۴۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص احیای واحدهای معدنی استان یادآور شد: ۷ واحد معدنی در استان با سرمایه گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا گردیده که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاری معدنی صورت گرفته نیز در سال گذشته از رشد ۳۰۲ درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر 6078800

دیگر خبرها

  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • تصویب ۹ طرح پژوهشی کاربردی در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • کاهش ۵۰ درصد نیروی انسانی متخصص در بخش معدن