Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران با وزیر کشور ترکیه دیدار و درباره آخرین وضعیت افغانستان و همکاری درباره مهاجرت غیرقانونی گفت‌وگو کرد.

آخرین وضعیت افغانستان و مهاجرت غیرقانونی محور ديدار سفير ايران با وزير كشور تركيه بود.

محمد فرازمند، سفیر ايران در ترکیه با سلیمان سویلو، وزیر داخله اين كشور دیدار و گفتگو کرد.

فرازمند در این خصوص در صفحه مجازی خود نوشت: در دیدار با سلیمان سویلو، وزیر کشور جمهوری ترکیه بر ضرورت استمرار روابط حسنه دو کشور همسایه و برگزاری منظم جلسات کمیته های مرزی، انتظامی و امنیتی تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور ترکیه نیز در خصوص این دیدار اعلام کرد: وزیر کشور ترکیه با محمد فرازمند،  سفیر ایران دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار همکاری در مبارزه با تروریسم، آخرین وضعیت افغانستان و مقابله با مهاجرت غیرقانونی و نیز امنیت مرزها مورد بررسی قرار گرفت.

طی ماههای گذشته با نا امن شدن بیشتر افغانستان، شهروندان این کشور به دنبال مهاجرت به کشورهای دیگر هستند که ایران و ترکیه به عنوان هم مقصد و هم گذرگاه به کشورهای اروپایی محسوب می شوند. این موضوع باعث افزایش تعداد مهاجرين غیرقانونی افغانستانی در ایران و ترکیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهاجرین ایران ترکیه وضعیت افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • تعیین سفیر جدید طالبان در تاشکند