Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار صهیونیستی از اقامت همزمان اعضای هیئت‌های وزارت دفاع عربستان سعودی و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در یک هتل در آمریکا پرده برداشت.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از شبکه خبری المیادین، خبرنگار وبسایت عبری زبان "واللاه" امروز (جمعه) با انتشار توییتی نوشت: اعضای هیئت همراه خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد، در همان هتلی اقامت دارند که بنی گانتس، وزیر جنگ دولت اسرائیل در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو با مقامات آمریکا چهارشنبه عازم آمریکا شد.

همزمان با سفر گانتس به آمریکا، عربستان سعودی نیز از سفر معاون وزیر دفاع این کشور به واشنگتن خبر داد.

عربستان سعودی و به ویژه پس از سرکار آمدن محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم دوفاکتوی این کشور در قبال مسئله فلسطین بسیار محتاطانه عمل می‌کند و مقامات این کشور معتقدند توافق با رژیم صهیونیستی سبب خواهد شد که این مسئله به سمت صلح و ثبات حرکت کند؛ چراکه  از دیدگاه رژیم اشغالگر برقراری رابطه با عربستان سعودی به معنای عادی شدن روابطشان با جهان اسلام و منطقه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عربستان ، رژیم صهیونیستی ، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عربستان رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گانتس: قطعنامه شورای امنیت برای ما بی‌اهمیت است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، گانتس افزود: همیشه کاری را انجام می‌دهیم که در راستای امنیت‌ ما باشد.

ساعاتی پیش نیز نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به استفاده نکردن آمریکا از حق وتو علیه قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در نوار غزه، این اقدام را نشانه «بحران عمیق» در روابط تل‌آویو و واشنگتن ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «ایهود باراک» اظهار داشت: قطعنامه شورای امنیت منعکس کننده یک بحران عمیق در روابط ما با آمریکا است.

وی گفت: تنها برگزاری انتخابات فوری می‌تواند اسرائیل را از بحرانی بسیار عمیق تر نجات دهد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از چند ماه جنگ در غزه در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید.

ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.

تصویب این قطعنامه واکنش شدید اللحن برخی مقام‌های رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: قطعنامه شورای امنیت ثابت می‌کند که سازمان ملل و دبیرکل آن یهودی ستیز هستند و حماس را تشویق می‌کنند.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد: توقف جنگ در غزه امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد و ممکن است ما را به جنگ در شمال (جبهه لبنان) نزدیک کند.

گالانت افزود: به کاخ سفید خواهم گفت که در همه جا از جمله مکان‌هایی که تا بدین لحظه وارد آن نشده‌ایم، علیه حماس عمل خواهیم کرد.

وی مدعی شد: هیچ حق اخلاقی برای توقف جنگ در غزه تا زمانی که گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در نوار غزه) را برگردانیم وجود ندارد.

۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند.

قطعنامه تصویب شده بر ضرورت برقراری آتش‌بس فوری طی ماه مبارک رمضان، احترام طرفین به آن و منتهی شدن این آتش‌بس به آتش‌بس پایدار تاکید دارد.

قطعنامه شورای امنیت همچنین خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه اسرا و تضمین دسترسی به کمک‌های بشردوستانه است.

این قطعنامه همچنین از هر دو طرف می‌خواهد بر اساس قوانین بین‌المللی به تعهدات خود در قبال اسرا عمل کنند.

دیگر خبرها

  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه/ سرخوردگی واشنگتن عیان شد
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه
  • گانتس: قطعنامه شورای امنیت برای ما بی‌اهمیت است