Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:11:55 GMT

تداوم راه شهدا باعث عزتمندی و اقتدار انقلاب شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۲۸۵

تداوم راه شهدا باعث عزتمندی و اقتدار انقلاب شده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم «حسین سبزی» عصر جمعه در دیدار با ۲ تن از خانواده معظم شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کنگاور اظهار داشت: انقلاب ما در نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بر دسیسه های آنان غلبه کرده است.

وی ادامه داد: سال های طولانی است که تهدید و تحریم دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه تنها ملت ایران را از پا درنیاورده بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سبزی افزود: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۸ زرهی کرمانشاه گفت: این قدرت به برکت خون مطهر شهدا ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

وی در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

سردار سبزی همچنین بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و گفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدیایی از خانواده شهیدان والامقام تجلیل شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.
بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

برچسب‌ها خانواده شهدا مراسم تجلیل شهید کرمانشاه کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانواده شهدا مراسم تجلیل شهید خانواده شهدا مراسم تجلیل شهید کرمانشاه کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع بیش از ۴۵۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید مصرف خانوار در قالب طرح‌های تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته و ضیافت ماه مبارک رمضان، در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه سال‌جاری از سوی غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ مصوب، گفت: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روز‌های آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پرنگی دارد.

نیازی‌فر مسئول حراست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های حفاظتی و پروژه‌های پدافند غیرعامل در سطح انبار‌های کالا‌های اساسی و مراکز ذخیره‌سازی دولتی استان از تخصیص مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در مجموع انبار‌های کالا‌های اساسی طریق‌القدس خبر داد و افزود: حفاظت و صیانت از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با رویکرد پدافند غیرعامل و جلوگیری بروز آسیب در چرخه توزیع این اقلام در سطح جامعه خط‌مشی همیشگی مورد تأکید مجموعه حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی اصلی ذخیره‌سازی و توزیع کالا‌های اساسی در کشور خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا