Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:50:23 GMT

معاون رییس جمهور وارد تکاب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۳۳۶

معاون رییس جمهور وارد تکاب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر حسین مدنی عصر جمعه در ابتدای سفر خود به تکاب به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدا گل و نثار فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در این سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی، محور روستایی «کرفتو» و دیدار با اهالی روستاها از مهمتربن برنامه‌های مدنی در این سفر است.

همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این سفر مشکلات طرح‌های نیمه تمام عمرانی تکاب از جمله تقاطع غیر همسطح این شهر و پل قجور را بررسی خواهد کرد و ضمن دیدار با جمعی از نمایندگان اقشار و اصناف مختلف در جلسه شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهد یافت.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در بخش زیرساخت های توسعه از جمله راه و بهداشت و درمان و اشتغال جوانان ضعف‌های اساسی دارد.

رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر، چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

برچسب‌ها هیات دولت تکاب مهاباد آذربایجان غربی سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار اقوام و ادیان میزبان بیست و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت تکاب مهاباد هیات دولت تکاب مهاباد آذربایجان غربی سفر استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد اسلام آباد شد

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، بامداد دوشنبه(۳ اردیبهشت) با بدرقه معاون اول رئیس‌جمهور، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از وزراء، تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد وارد پایتخت پاکستان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • رئیسی وارد اسلام آباد شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری یکماه تمدید شد/ ۸۵۰۰ نفر پیش ثبت نام کردند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین